piątek, 25 marca 2016

Komentarze które mnie denerwują


Po mojej 10'cio dniowej nie obecności, witam was z powrotem.  Już od kilku dni mamy oficjalnie wiosnę chodź za oknem różnie bywa, teraz akurat świeci słońce a ja niestety jestem uwięziona w domu bo złapała mnie choroba. Nie mam siły na nic ale stwierdziłam że muszę tu coś napisać.

Poprzedni post jaki tu dodałam, to post ze zdjęciami z sesji, i niestety muszę dziś troszkę po narzekać na 'kochanych' spamerów... O to moje 'Top 5 komentarzy które mnie denerwują'. 


1. Śliczne zdjęcia - naprawdę cieszę się że podobają się wam moje zdjęcia ale jak widzę pod postem same komentarze właśnie w takim stylu to mam wrażenie że to jest napisane tylko po to żebym weszła do tej osoby na bloga. Jako 'fotograf' lubię opinię, ale opinię która jest rozwinięta choćby i  jedno zdanie np. '' Sesja widać że udana moje ulubione zdjęcie to ten portret na którym modelka patrzy w dół''. To wcale nie takie trudne, lubię też dostawać mniej pozytywne opinie, takie po których wiem co mogę na następny raz poprawić. Ale nie chodzi mi też o jakieś hejty w stylu ''modelka brzydka, i cała ta sesja jest beznadziejna''.

2. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach - Ja rozumiem że jeśli ktoś wchodzi do mnie na bloga pierwszy raz może nie wiedzieć jak wyglądam ale jeśli w notce jest podkreślone 5 razy że na zdjęciu jest modelka a ja wykonałam te zdjęcie to mnie krew zalewa. Od razu wiem że osoba komentująca pierwsze co zrobiła to zjechała od razu do komentarzy i widząc że dodałam jakieś zdjęcia napisze że ślicznie na nich wyszłam, pomimo tego że po prawej stronie bloga znajduje się kolumna z moim zdjęciem...

3. Super post, wpadnij do mnie i zaobserwuj - A co się stanie jak tego nie zrobię? Zabijesz mnie? Na prawdę jak widzę taki komentarz to mam wrażenie że osoba która to pisała daje mi rozkaz i w trybie natychmiastowym mam wejść do nich na bloga i ich za obserwować. Może mam jeszcze przeczytać twojego posta, tak jak ty to zrobiłaś?

4. Obserwuje i liczę na rewanż - Nie którzy spamerzy na prawdę mają tupet, nie dość że wchodzą nam na blogi i nam spamują to jeszcze dorzucą swoje kłamstwo które brzmi 'ja już cię obserwuje'. Przecież widzę kto mnie obserwuje a kto nie, na prawdę nie widzę sensu w pisaniu takich komentarzy. Ja obserwuję tylko blogi które mi się podobają, nie bawię się w obserwacje za obserwacje, jest to zresztą napisane pod dodawaniem komentarzy.

5. Super notka, wpadnij do mnie - Punkt podobny do 3 jednak nie ma tu 'zaobserwuj mnie'. Widząc taki komentarz nigdy nie wchodzę do tej osoby na bloga bo nie chce mi się. Jeśli jej się nie chciało czytać chociaż i połowy mojego posta to czemu ja mam to robić? To idzie w dwie strony, więc drodzy spamerzy jeśli chcecie żeby do was ktoś wchodził i czytał wasze posty to szanujcie ich prace i zamiast pisać fajna notka to ją przeczytajcie!

16 komentarzy:

  1. Jako "fotograf" zgadzam się z Tobą, że komentarze typu: "Ładnie wyszłaś na tych zdjęciach" mimo podkreślania, że jest to modelka XYZ jest denerwujące. Podobnie jak dziesiąty taki sam komentarz od różnych osób. Co do Twoich zdjęć przejrzałam kilka i podoba mi się w nich ta delikatność, którą mi jest często trudno uzyskać. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie to jest zero delikatności w, nwm jak to nazwać, w reklamowaniu sie. Ludzi enawet nie czytają posta tylko pisze "fajne wbijaj do mnie" to jest irytujące, bo ja chce sie poczytać co inni sądzą na ten temat to połowe kom to właśnie "śliczne" "obs za obs" ahhrr..

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeju, jak ja bardzo to znam! Szczególnie ten drugi podpunkt. Kiedyś miałam problemy z aparatem i do posta wkleiłam zdjęcia, które darmowo można było pobrać, z tych specjalnych stron i w ogóle. I podkreśliłam na samym początku, że aparat mi nawalił, zdjęcia pochodzą z tej i z tej stronki. A potem co widzę? 'NO ŚLICZNIE WYSZŁY CI TE ZDJĘCIA! WPADNIESZ DO MNIE?'. To jest po prostu aifnsdifnisfnsdinfisadnfiasdnf. Tak, nie umiem tego inaczej określić.
    Bardzo trafiony post, mam nadzieję, że przynajmniej jakiejś części blogosfery przemówi do rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie najbardziej wkurza spam a coś w stylu obserwuje (choć ta osoba nawet tego robi.... )

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc ja również nie lubię nakazujących komentarzy typu: zaobserwuj, wejdź, kom za kom itp. Są drażniące. Jednak nie mam specjalnej awersji do komentarzy w stylu 'ładne zdjęcia'. Sama często takie piszę w momencie, kiedy zdjęcia faktycznie wydają mi się ładne... ale jednak nie zwróciły mojej uwagi na tyle by się nad nimi rozwodzić. My też musimy mieć w sobie odrobinę pokory i czasem pomyśleć, że może jednak wina ilości komentarzy tego typu leży po naszej stronie... Bo:
    A) nie potrafimy zachęcić do wejścia na naszego bloga odpowiedniej grupy odbiorców (niektórzy są w siódmym niebie mając pod postem 70 komentarzy 'fajne, wejdź do mnie', ale to chyba nie takich odbiorców szukasz? ;> ), a niestety o wiele trudniej znaleźć odzew wśród osób, którym zależy na dyskusji i prawdziwych komentarzach
    B) treści na naszym blogu są zbyt słabe, by odwiedzającym chciało się skleić porządny komentarz
    No i rzecz chyba podstawowa. Ja pisząc ten komentarz również mam nadzieję, że przyczyni się on do tego, że będziesz chciała zajrzeć na mojego bloga... Może w tym momencie 90% to chęć wyrażenia mojego zdania na temat przez Ciebie opisany, ale jednak te 10% nadzieja, że zajrzysz. ;)
    Ale to chyba jak najbardziej zrozumiałe, że jeżeli mamy ochotę aktywnie komentować czyjegoś bloga, bo wydaje nam się wartościowy, to chcemy aby autor się pokazał kiedyś u nas. ;)

    Tyle chyba ode mnie w temacie. ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No musze przyznac ze tez masz racje. Ja akurat jak widze ze ktos przeczytal notke i napisal wiecej niz 'fajny post wejdz do mnie' to zawsze odwiedzam. Akurat ostatnio moze nie mam czasu na takie czeste wchodzenie na bloggera ale staram sie.

      Usuń
    2. Wiadomo, że blogi są przede wszystkim dla przyjemności i tworzymy posty lub czytamy notki innych głównie w wolnej chwili. Jednak życie się toczy poza internetem. ;) Dlatego myślę, że zajrzenie na czyjegoś bloga nawet z kilkumiesięcznym opóźnieniem nie powinno być niczym złym. ;)
      Czasem sama się łapię na tym, że spędzam już godzinę na komentowaniu czy przeglądaniu blogów i zdaje sobie sprawę nagle, że staram się na siłę zainteresować postem o kosmetykach do cery... I ten głos w głowie: Alka przesadziłaś! Masz oglądać tylko to, co Cie interesuje a nie być miłą dla świata i zmuszać się do czytania... I wtedy wyłączam lapka i idę na spacerrro z piesem. ;)

      Usuń
  6. Wiesz co ? Zgadzam sie z tobą w 100,1 % !. Również mam bloga ( http://ewela123321.pinger.pl/ ) ale na .. pinegrze i też są takie komentarze, które okropnie mnie wnerwiają. Moim zdaniem nie powinno być czegoś takiego typu : Śliczne zdjęcia , super post, zaobserwujesz mnie ? - tego nienawidzę. I cieszę się, że ktoś zrobił o tym post i co dokładnie się wtedy czuje ? eee ja czuje smutek. Nie wiem jak inni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podzielam twoje zdanie! Najbardziej się wściekam, kiedy napiszę post tematyczny i ktoś właśnie w taki sposób go skomentuje! Ugh, to przykre, że ludzie w blogosferze w większości się nie szanują, bo jak inaczej nazwać tą ciągłą reklamę?
    Pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji:
    Mój blog!☼

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, co tu zrobić, tego się nie zmieni ;/ Ale to fakt, też nie lubię takich komentarzy, w kółko i w kółko ;-)
    Zapraszam na starszy wpis:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2016/01/waiting-for-me-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jeśli chodzi o mnie, to ja czytam i oglądam, także gdy napiszę Ci, że ładne zdjęcia to naprawdę muszą mi się one podobać. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektórzy po prostu nie umieją się wysilić i wykrzesać z siebie choć odrobinę słów, coś więcej niż "super zdjęcia'. Rozumiem wszechobecny spam, ale nie rozumiem po co to. Czy tym coś zyskają? Może bezwartościowych obserwatorów? Jak dla mnie nie warto, a właściwie nie powinno się zostawiać komentarza pod postem, którego się nie przeczytało. Przecież to absurd. Też denerwują mnie takie komentarze. Może moje odniesienie do wpisu nie jest zbytnio spójne, ale mam nadzieję, że zrozumiałaś mój przekaz.
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. znam to, ja już większości takich komentarzy nawet nie publikuję :P

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno mnie nie było na blogu, ostatni post jaki zamieściłam to wieść o nowym sprzęcie plus próbne fotki, gdzie modelką była moja koleżanka. Dlaczego to piszę? Chcę się odnieść do punktu drugiego. Nie dość, ze jest zaznaczone w notce opis całej sesji, kto bierze udział to jeszcze w tytule postu jest jak bykiem napisane kogo to są zdjęcia. Cholera mnie zalewa jak widzę komentarze : Ładnie wyszłaś, śliczne zdjęcia, wpadnij do mnie. Dlaczego teraz blogi naciskają na popularność, wejścia i komentarze? Dlaczego nie ma już tak dobrych, stałych czytelników, którzy zawsze wyrażą swoje zdanie? Sama osobiście obserwuję tylko kilka blogów, ale jak wejdę na innego i mnie zaciekawi to napisze ten szczery komentarz, a nie "Super zdjęcia, wpadnij do mnie". Ja tak nie potrafię.

    Kochana, od niedawna jestem na swojej stronie! Nie ma jestem-edyta.blogspot.com, jest już EDYTAFOTOGRAFUJE.PL To tylko jedna z ogromu zmian (nie tylko na blogu). Zapraszam jak tylko pojawi się coś nowego (jak się nie mylę, może i nawet jutro :*)

    Caluję !

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozumiem że denerwują Cię takie komentarze.Ja dostaję bardzo dużo komentarzy typu:Śliczne zdjecia.Ja nie robię tego profesjonalnie i bardzo nie lubię takich komentarzy,bo w ogóle nie wiem co robię dobrze,co źle,co poprawić.
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.