sobota, 30 stycznia 2016

Styczniowe Nowości


Zauważając że ostatnio na blogu się mało dzieje, chciałam napisać dziś 'szybki post', nie recenzje tylko stwierdziłam że dziś się z wami podzielę produktami które ostatnio wpadły mi w ręce. Oczywiście jeśli  ktoś z was będzie chciał później przeczytać recenzje z jednego z tych produktów to dajcie znać w komentarzu, a z chęcią to dla was zrobię.


Jakoś tydzień temu poszłam do sklepu z intencją kupienia nowego fluidu, no niestety lub stety wyszło tak że zamiast fluidu kupiłam inne produkty, sami zobaczcie jakie: 

Odejmując mascare z Avonu i pędzelek, moimi nowymi zakupami to mniej więcej contour pallet - w końcu ją dorwałam. Cena tej palety to 6 funtów w SuperDrug, jeszcze jej nie wypróbowałam ale na dniach na pewno to zrobię. Kolejną rzeczą jaką kupiłam to szminka która kosztowała mnie albo funta z kawałkiem albo 2 funty z kawałkiem - nie droga.  Oby dwa produkty pochodzą z firmy Revolution, z której posiadam pallete do wypełniania brwi o której pisałam w poprzednim poście. To nie jest koniec moich nowości kosmetycznych.






















Na koniec sprej z marki Revolution którym po nałożeniu makijażu należy spryskać twarz. Ten produkt ma utrzymać makijaż w tym samym stanie przez 12 godzin. Jestem w trakcie testowania tego spreju. Kredka z firmy MUA, kolor to 'snow white'. Na kredce napisane jest że to jest eye liner jednak ja zamierzam ją wykorzystać do lini wodnej.

Czy w Polsce napotkaliście się na firmę Revolution lub MUA?
Jeśli tak to jakie są wasze opinie na temat tych firm?

7 komentarzy:

  1. swietna ta paletka!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie nowości :)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe kosmetyki, btw. bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba w końcu kupię paletkę revolution, duuuużo się o nich naczytałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy o tej paletce nie słyszałam, warto ją kupić?
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe kosmetyki.Zawsze warto przetestować ;3
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.