niedziela, 13 grudnia 2015

Recenjza: Meseczka do twarzy

Zanim przejdę do posta to chciałam podziękować za komentarze pod poprzednimi dwoma postami i przeprosić was że nie zaglądam do was na blogi. Mam jednak powód jakim jest praca, nie ma mnie w domu całe dnie a jak wracam to po prostu nie mam sił by wejść na komputer. No więc będę do was zaglądać tylko w weekendy, tylko wtedy mam czas by nadrobić zaległości. Przepraszam i dziękuje za wyrozumiałość, a teraz wróćmy do posta. Dawno na blogu nie było żadnej recenzji no więc dziś przygotowałam jedną.


Ostatnio, nawet nie pamiętam kiedy kupiłam 3 maseczki do twarzy, dziś jednak zrobię recenzje jednej ponieważ zdążyłam tylko ją wypróbować.

Ta maseczka jest przeznaczona na każdy rodzaj skóry,  a na celu ma wyczyścić pory i wygładzić skórę.

Od producenta: Głęboko oczyszcza pory, podczas kiedy naturalny klej pomaga nasiąknąć nadmiar oleju i nasiona z truskawki delikatnie czyszczą skórę.

Pojemność: 15ml.


Zapach: Owoce leśne! Normalnie czuć owoce leśne że aż się głodnym robi. 


Cena: To było albo 2 za 99p albo 3 za 99p. Więc tanio!

Wydajność: Na raz.

Działanie: No więc ja użyłam to na moje pory które były zapchane strasznie bo nawet olej (mam tłustą cerę) nie mógł się wydostać. Jestem głupia, bo zamiast porządnie zmyć makijaż ja potrafiłam przez miesiąc używać tylko mokrej chusteczki do makijażu i potem trochę wody. No ale wracając do produktu do moja skóra była strasznie mięciutka, myślę ze gdybym używała tej maseczki więcej razy to widziała bym dużą różnice!

Moja ocena i opinia: Zapach jest świetny, nie droga a efekty na pewno jakieś są. Wiadomo nie wszystko widać za pierwszym razem. Ogólnie to dała bym 8/10. Polecam.


Produkt jest dostępny w sklepie Superdrug, ale może i znajdziecie je na internecie. A jak nie to mam w planach nie długo zrobić jakiś konkurs, więc może ktoś z was sam chciał by przetestować taka maseczkę? Pozdrawiam!

11 komentarzy:

  1. W jakim programie robisz ten pasek z nagłówkiem na zdjęciach?

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi kusząco. Lubię wszelakie maseczki, a z tą nie miałam styczności. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy produkt, przydalby mi sie.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczka wygląda bardzo ciekawie :) Ja raczej nie używam żadnych maseczek ale na pewno komuś się przyda :0

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na posta, bo akurat szukam jakieś fajnej maseczki na twarz :) Muszę popatrzeć w drogeriach :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy post ;)
    zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;p
    będzie mi miło jak mnie odwiedzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ten zapach może mnie przekonać :D
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. ja osobiście nie korzystam z maseczek do twarzy, ale używam różnych żeli i toników, ale to jest raczej wszystko przeciwko pryszczom i dla poprawy kondycji skóry :)
    http://introverted-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałaby mi się taka maseczka, też mam tłustą cerę :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niska cena zachęca, może wypróbuję :)
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.