czwartek, 10 grudnia 2015

My Must Haves



Postanowiłam wam dziś pokazać moja listę must haves. Nie są to rzeczy które potrzebuje na dany miesiąc, ale rzeczy które przydały by mi się i kiedy tylko będę mieć na to pieniądze to zamierzam je kupić. Są to kosmetyki, ciuchy no i różne gadżety przede wszystkim sprzęt fotograficzny. Mam bardzo dużo planów na przyszły rok i nie tylko, więc mam nadzieję że uda mi się uzbierać pieniądze i kupić te produkty, a może nawet dostane je pod choinkę? Chcecie wiedzieć co to są za rzeczy? Zapraszam do przeczytania notki.





A więc pisałam już to kilka razy, i się powtarzam już ale strasznie zależy mi na ciuchach na sesje. Niestety ponieważ nie mam pieniędzy nie mogę pozwolić sobie na kupowanie garderoby do sesji... Również nie chce was męczyć o kliknięcia bo 1. zazwyczaj ludzie i tak piszą że kliknęli pomimo że tego nie zrobili 2. później zaczyna się wielki spam u mnie na blogu i są same komentarze 'poklikałam jak możesz to poklikaj i u mnie'. Wiadomo coś za coś, ale że ja wole pominąć tego typu komentarze po prostu nie robię już tych postów.

Błękitną sukienkę ze zdjęcia znajdziesz TUTAJ.









Może uznacie mnie za dziwną ale wcześniej bielizna Calvin'a Klein'a nie podobała mi się, jednak ostatnio wpadła mi w oko i z chęcią taką bym założyła więc dodaje ją do listy moich 'must haves'. Jeśli chodzi o kolor to chyba biały mi się najbardziej podoba chociaż jak teraz patrze na zdjęcie z boku, muszę przyznać że czarna też nie jest zła. A wy co myślicie?

Do kupienia TUTAJ.








Zupełnie przez przypadek znalazłam tą sukienkę. Jest to biała sukienka z przyszytą narzutką. Fajny pomysł, co? Mi się bardzo spodobała. Jak ją zobaczyłam to najpierw wpadł mi pomysł na sesje ale również pomyślałam sobie że fajnie ta sukienka by wyglądała na wyjście ze znajomymi i nie tylko.

Do kupienia TUTAJ.











Nie jestem fanką biżuterii, ja na co dzień nosze tylko mój wisiorek z Maryją no i mam kolczyki w uszach i w pępku ale rzadko je zmieniam bo po prostu nie czuję takiej potrzeby. Pamiętam, jak mieszkałam w Polsce to była moda na takie duże kolczyki i wtedy codziennie zmieniałam ale teraz mi się szczerze nie chce bo jestem LENIEM, hahah. Tak czy siak, ten wisiorek jest takie delikatny że w sumię z chęcią bym taki sobie kupiła.

Do kupienia TUTAJ.









Białe conversy są na mojej liście już długi czas i nie mogę się zebrać by je kupić. Może dla tego że nadal nie mogę się do końca do nich przekonać? Ja mam takie wrażenie że do mnie nie pasują...

Do kupienia TUTAJ.













Tak naprawdę to jedyne co chce z kosmetyków to własnie contour kit. Chce taką paletkę od dłuższego czasu i mam nadzieje że nie długo taka wpadnie w moje ręce. Chociaż mało się znam na makijażu to wiem że to jest coś co mi się na pewno przyda.










Ring Light. Nie pogardziła bym takim. Przydał by mi się na pewno szczególnie w okresie zimy i jesieni kiedy robi się ciemno bardzo wcześnie. Na dodatek w pokoju mam bardzo małe okno przez które mam mało światła w pokoju...














Jestem szczęśliwą posiadaczką obiektywu 1.8 ale myślę że po 4 latach czas na zmianę i 1.4 jest obiektywem który mi się marzy już od dawna, mam nadzieję że nie długo spełni się moje marzenie.










I to na razie na tyle, wymieniłam dość sporo produktów które chce posiadać i żeby nie przedłużać notki która jest już i tak wystarczająco długa na tym zakończę. A wy macie jakieś swoje Must Haves? Jeśli tak to jakie?

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna notka, sama ostatnio miałam ochotę taką napisać, ale jakoś nie mogę się zabrać za to. U mnie w kosmetykach może nie tyle co kosmetyki by rządziły a pędzle :) a co do sprzętu - ring light wygląda dosyć interesująco. Ciekawe jak się z tym pracuje :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim must havem jest na pewno obiektyw i białe converse. Bardzo łądny, symetryczny wisiorek :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam conversy <3

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała sukieneczka jest przepiękna.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Również planuje kupno conversów..:D
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na post ;)
    COnversy są mega wygodnee wiec polecam :)
    http://nexia00.blogspot.com/ Zapraszam jestem nowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już od dłuższego czasu, marzę o kupnie tego kubka co wygląda jak słoik, haha

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobra lista rzeczy! Bardzo fajny blog :)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do siebie
    mikaart-m.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.