wtorek, 1 grudnia 2015

Lip Kit By Kylie Jenner

Witam wszystkich czytających tego posta. Przychodzę dziś do was z mała nowiną którą pewnie nie jedna z was już słyszała. A dokładniej to chciałam napisać o LipKit które stworzyła Kylie Jenner. Wiem że nie każdy przepada za Kardashians/Jenners ale bardzo zainteresowało mnie to co Kylie stworzyła.


No więc w Poniedziałek Kylie w końcu wypuściła swoją linie szminek na światło dzienne. Niestety lub stety nie na długo ponieważ wyprzedano te zestawy tylko w 30 sekund. Wyobrażacie to sobie? W ten dzień również strona internetowa na której można zamówić te szminki się zawiesiła przez wielką ilość wyświetleń.


W zestawie znajdziecie mattowy 'błyszczyk' czy tam szminka, jak kto woli to nazwać. Plus kredka do ust. Jeśli chodzi o cenę to Kylie mnie zaskoczyła, i to pozytywnie bo cena tego zestawu kosztuje tylko $29. Dobra, na polskie cena tego wynosi 117zl (bardzo tanie co? Haha). Ale na funty to wychodzi £20 czyli nie powiedziała bym że to drogie. Oczywiście jeszcze trzeba zapłacić za wysyłkę która wynosi £10.


Na razie szminki są tylko w 3 kolorach, ale Kylie planuję stworzyć ich więcej. Teraz tylko musimy czekać. O to 3 kolory, które są aktualnie w kolekcji:


Niestety na razie nie można dostać ich bo wszystko zostało sprzedane ale Kylie zapewniała na instagramie że będzie ich więcej jeszcze przed świętami. Z chęcią bym dorwała jeden ten zestaw i go wypróbowała. A wy co myślicie o tym? Myślicie że cena jest zbyt wysoka? Co sądzicie o kolorach?
Piszcie w komentarzach wasze opinię z chęcią poczytam co macie do powiedzenia na ten temat. Pozdrawiam wszystkich!

17 komentarzy:

  1. Na jednym z portali plotkarskich już czytałam o jej szminkach. Ciekawe jak wygląda ich trwałość. Na razie te trzy kolory mnie nie zachwycają, wolę coś intensywnego. ;)
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny nowy wygląd bloga :D
    świetne produkty, wcześniej o nich nie słyszałam
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne kolory, musza byc super:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ciemna wygląda świetnie, ale reszta też jest super! Bardzo lubię jej styl :)

    zapraszam na świąteczną serię :
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę, że Kylie ma swoją kolekcję szminek. Świetne kolory :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy o nich nie slyszlam :) czas je wyprobowac

    co powiesz na wspólną obserwację ? jesli tak to zacznij i daj znać Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)

      Usuń
  7. Słyszałam o tych szminkach, jak na szminkę nie należy do najtańszych, choć kolory są powalające ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie 20 funtów bym dała za zestaw ale już na Polskie zł było by dla mnie dużo ;)
    Bardzo zainteresował mnie kolor: Candy K

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupił ktoś to ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bylo wyprzedane w 30 sekund od otwarcia sklepu online, wiec zgaduje ze pewnie tak xdd

      Usuń
  10. Interesuje mnie kupno tego dla Cudownej Kobiety ;) Pomorze ktoś?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym momencie ewentualnie ebay ale to powodzenia bo ceny tam sa bardzo.. wysokie.

      Usuń
    2. Mam na sprzedaż odcień 22. Kontakt: Inez.Sala@gmail.com

      Usuń
  11. Wiadomo gdzie można zakupić zestaw Kylie Lip Kit ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie na ebayu albo czasami widzialam ludzie komentuja pod jej zdjeciami na instagramie ze odsprzedaja, a tak to nie wiem gdzie :( sama bym chciala ja kupic.

      Usuń
  12. Yay w poniedzialek udalo mi sie kupic Candy K i Posie K <3

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.