wtorek, 10 listopada 2015

Co kupić pod choinkę? Cz. 1: Idealny prezent dla fotografa

Przestańmy na chwile rozmawiać o jesieni i skupmy się na tym co będzie za miesiąc, a co będzie za  miesiąc? Ah tak, zima, ojj wiem że każdy ma kalendarz i  jest świadomy. Nie martwcie się nie chce rozmawiać o tym jak mamy się przygotować na nadchodzącą zimę, chce was uświadomić że za miesiąc będą święta więc myślę że już czas myśleć nad kupowaniem prezentów dopóki ceny jeszcze są w miarę ok. Nie dajmy się oszukać świątecznym 'promocją' i nie czekajmy również na ostatnia chwilę, tylko róbmy już powoli listę.


Dziś nadchodzę z małą pomocą dla tych którzy nie mają pojęcia co mogą wręczyć swoim bliskim pod choinkę. Post podzieliłam na 4 części, więc myślę że tak w ciągu 2/3 tygodni zobaczycie różne pomysły. Zaczniemy od idealnego prezentu dla fotografa.


1 & 2. Bransoletka • 3. Naszyjnik • 4. Kolczyki • 5.Breloczek • 6. Poduszka
Wszystkie produkty ze zdjęcia znalazłam na ebay, wystarczy wpisać słowo kluczowe jakim w tym przypadku jest camera i na koniec np dopisać earings.  Ceny tych produktów nie są wielkie więc myślę że warto podarować taki upominek.

Przed pisaniem tego posta przypomniało mi się, że kiedyś zapisywałam jakąś stronę z różnymi gadżetami fotograficznymi i na szczęście ją znalazłam: www.photojojo.com/store/ (to nie jest post promocyjny jak by co). Stronę miałam zapisaną w kartach już z 2 lata i zupełnie o niej zapomniałam, musicie zobaczyć jakie fajne fotograficzne gadżety można tam znaleźć:




Podpowiedź: Photojojo to Amerykańska stronka więc zamówione z niej produkty mogą iść tygodniami, zamiast zamawiać na tej stronce polecam wam wpisywać nazwy produktów w strony takie jak Amazon lub Ebay gdzie NA PEWNO znajdziecie taki sam lub podobny produkt - a może to nam taniej wyjść!


1. Statyw • 2. Zeszyt z aparatem na okładce • 3. Stary aparat
Ja posiadam 2 statyw z firmy 'hama' które są na prawdę dobre. Jeśli chodzi o stare aparaty to na ebay i pewnie na allegro znajdziecie pełno aukcji gdzie możecie wyhaczyć taki aparat. Ja kiedyś na ebayu kupiłam dwa Zenity które kosztowały mnie z około 30 funtów ale też nie pamiętam za dobrze, a działają jak nowe. Myślę  że każdy fotograf chciał by mieć stary aparat w swojej kolekcji.

Jeśli ktoś z was ma większy budżet lub ma możliwość złożenia się z kimś to dobrym prezentem dla fotografa był by nowy obiekty. Niestety, nie podpowiem wam jakie obiektywy najlepiej jest kupić bo to zależy od tej osoby i jakie zdjęcia wykonuje. Tu musicie się wykazać dyskrecją i podpytać  tą osobę o to jakie obiektywy by chciał/a posiadać.

W kolejnej części dowiecie się o tym co możecie podarować pod choinkę swoim rodzicom i dziadkom.  Zapraszam do obserwowania bloga lub mojego instagrama by być na bieżąco z nowymi postami. Mam nadzieję że uznacie ten post za przydatny. 

23 komentarze:

  1. Dość wcześnie jak na święta, ale w sumie im szybciej tym lepiej, zamiast znowu szukać czegoś na ostatnią chwilę. ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Statyw to naprawdę świetny prezent pod choinkę, super pomysły :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł, sama zazwyczaj nie mam problemu z dobraniem prezentów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bliżej święta... coraz bliżej świętaaaaaa! Tak bardzo sie z tego cieszę, właściwie już zajęłam się prezentami. Fotografem nie jestem, ale zawsze marzył mi się kubek w kształcie obiektywu. Musze podsunąć ten pomysł rodzicom :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły!<3
    Czy mogłabyś poklikać w linki w nowym poście?
    Staramy się o pierwszą współprace i to nam bardzo pomoże :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wszystko piszesz Kochana, i podoba mi sie wygląd twojego bloga !
    Ja nie mam pojecia co kupie facetowi na urodziny, imieniny, pod choinkę, wszystko w dwóch miesiacach:)

    twoimioczami.blogspot.com - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dlugo pojawi sie u mnie na blogu o tym post :D

      Usuń
  7. swietne rzeczy, bardzo pomysłowe prezenty. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale super rzeczy ! Szkoda, ze nie mam w gronie najlblizszych miłośnika fotografii...

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo interesujące rzeczy :)
    http://by-oczii-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne rzeczy i przydatny post ! Jeśli będę kiedyś kupowała prezent fotografowi, to skorzystam :)

    zapraszam do mnie :) tuniemanieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, na osiemnastkę koleżanki, która jest zapalonym fotografem, kupiłam kubek w kształcie obiektywu. Ta, tak się cieszyła, skakała, piszczała, myśląc, że to prawdziwy obiektyw. Musiałam usiąść na podłodze, bo ze śmiechu nie mogłam się powstrzymać. Jakie było jej rozczarowanie, gdy zaczęła przykręcać kubek do swojego aparatu :D
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie super prezenty O.o
    Ja to bym chciała dostać lustrzankę i obiektyw, ale to tyyyle kosztuje :o Chyba sama sobie będę musiała po prostu kupić pod choinkę :D
    Poduszka mi się podoba i pomysł z starym aparatem. 150 zł (dobrze przeliczyłam?) to wcale nie drogo! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dosyć wcześnie jak na taki temat :D
    Aczkolwiek fajnie poczytać. ;))
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy wcześnie? Lepiej chyba miec juz wszystko zorganizowane i zaplanowane niz robic zakupy dzien przed swietami :)

      Usuń
  14. Te rzeczy są naprawdę świetne! Jak na razie sama zbieram sobie na lustrzankę, a to trochę potrwa :')
    Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł i będę wpadać na kolejne posty w tym temacie. Fotografów wśród znajomych nie mam, więc czekam na resztę propozycji! ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post, przydałby się jakiś post z prezentami dla innych, nie tylko fotografów :)

    http://paulinaxnowak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie przeczytalas posta bo na koncu jest napisane 'W kolejnej części dowiecie się o tym co możecie podarować pod choinkę swoim rodzicom i dziadkom. ' :)

      Usuń
  17. Cudny naszyjnik! Bardzo lubię robić zdjęcia, więc chętnie kupiłabym sobie statyw, choć na razie jeszcze nie wiem jaki.

    zapraszam na serię świąteczną :
    majadepp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.