piątek, 30 października 2015

Ikea Haul

Dwa dni temu odwiedziłam Ikea, no i jak się domyślacie zrobiłam małe zakupy. Postanowiłam że dziś dla odmiany pokaże wam co kupiłam, jeszcze nie było takiego typu posta u mnie więc w końcu nastał ten pierwszy raz. Jeśli jest ktoś ciekawy, to zapraszam do dalszej lektury.


Moim głównym celem było dokupienie pudełek do pokoju, bo mam bardzo dużo rzeczy które walają się, a nie są potrzebne do codziennego użytku. Jedno pudełko jakie kupiłam to TJENA, rozmiar pudełka to 32x35x32 cm. Jest duże więc dużo tam pomieściłam.


Pudełka SMARASSEL posiadam aż 3, w tych pudełkach pochowałam płyty, zeszyty i artykuły ozdobne itp. Dzięki temu mój pokój nie wygląda jak jeden wielki śmietnik na papier, haha. 


Ten dywanik marzył mi się już od dawna, jest mały ale mi się strasznie podoba, do tego jest przyjemny w dotyku. Jedyny minus jest taki że w angielskich domach praktycznie wszędzie jest kładziony dywan zamiast desek czy coś takiego, wiec mój śliczny dywanik niestety musi się męczyć z tym okropnym angielskim dywanem :(. Zdjęcia robiłam w salonie, jedynie miejsce gdzie podłoga jest normalna, haha.


Kto nie kocha świeczek? Najbardziej spodobał mi się zapach truskawki. Oczywiście wanilię tez kupiłam, a trzeci zapach to nawet nie wiem co to dokładne ma być ale jest bardzo delikatny. Akurat fajnie się złożyło że była przecena i jedna taka świeczka kosztowała tylko 85pensów. Jak widać na zdjęciach świeczki mają się palić do 25 godzin.


Po lewo pościel która pasuję mi do moich jaśków które kupiłam też w Ikea  jakiś czas temu, kosztowała tylko £3.50 a jaśki £1 , więc musiałam skorzystać. Po prawej stronie widzicie materiał który użyję by coś zrobić, ale co, o tym przekonacie się w innym poście.


No i na koniec, coś, co jest bardzo popularne. Świecznik i podstawka pod świece.  Jak większość osób jedno mam do pędzli, jedno do długopisów, jeszcze jedno (tylko że większe) do mojego Aloesu no i jeszcze jedna do świeczki. Podstawki kupiłam dwie jedna będzie do świec, a druga to jeszcze nie wiem ale coś wymyślę.


To na tyle, szczerze powiem że nie wiedziałam za bardzo jak napisać tego posta, nigdy jeszcze nie robiłam żadnego 'HAUL' więc mam nadzieję że na pierwszy raz jest ok. Nie przedłużając chce tylko wam życzyć udanego weekendu, i do zobaczenia w następnej notce.

18 komentarzy:

  1. ten dywanik to coś ala skóra owcza :) rzeczywiście ładnie wygląda na panelach etc, ale średnio na dywanie :C mam ten sam problem, bo mam w mieszkaniu dywan na całą podłogę :/ tez muszę się wybrać do ikei :D ale poczekam na przypływ większej gotówki, bo znając mnie to nie wyjdę z niej tylko z tym co planuję kupić :D

    www.ronniex333.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, naprawde. Gratuluję dobrego startu:) a co do Ikea - jak na złość w moim 20 letnim życiu jeszcze nie byłam. Ale postaram się odwiedzić go już w przyszłym roku!!!! :)))

    Http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zakupy! Najbardziej spodobał mi się dywanik, ponieważ sama o taki marzę. A niestety nie mogę mięć bo dużo zwierząt. Obserwuje bloga! Cudowny.
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga i zostawiła po sobie ślad.
    Pozdrawiam.

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten świecznik jest śliczny. :D
    http://paleblacklynx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy kupiłaś!
    Zapraszam do nas :)
    fashion--twins.blogspot.com


    Miłego weekendu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy. Sama uwielbiam Ikea i zawsze jak tylko tam jedziemy coś kupuję. ♥

    Miłego Weekendu.
    http://camilamariarose.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  7. te pudełka i wazony są świetne, a co do świeczek miałam tą z owocami leśnymi - była świetna, tak cudnie pachniała, kiedy tylko ją zapalałam ;) szkoda, że już jej nie ma... :D
    healthybeautylifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeczki truskawkowe, jak najbardziej :)
    dariaa-daaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super świeczki! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym momencie moje serce płacze, bo w moim mieście ikea jest tylko w snach. Bardzo podobają mi się świeczki, pewnie dlatego, że sama pale je na potęgę. Dywanik uroczy, sama chciałam kiedyś taki, ale mam psa więc białe zamieniłoby się w czarne z prędkością światła. Pudełka muszą być ogromnym ułatwieniem. Też mam kilka jednak u mnie dalej jest bałagan jakich mało :)
    Pozdrawiam i zapraszam :)
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłaś świetne rzeczy, ten dywanik jest prześwietny, a co do pościeli to rzeczywiście była to mega okazja :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny haul! Uwielbiam takie zakupy :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny haul:))

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam te świeczki!

    http://j-stayclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.