niedziela, 31 maja 2015

Unititled #1

Witajcie kochanie, najpierw chciała bym wam podziękować za kliknięcia w poprzednim poście! Naprawdę wiele to dla mnie znaczy! :* A w tej notce mam zamiar pokazać wam nowy outfit, ponieważ w tamtym tygodniu wpłynęła mi na konto wypłata wraz z siostrą udałam się na zakupy, w końcu kupiłam parę rzeczy które już miałam kupić od dłuższego czasu.  Można powiedzieć że w pewnym sensie jestem gotowa na wakacje chociaż jeszcze jest parę rzeczy których brakuje w mojej szafie. To jest dopiero pierwszy outfit, w następnych notkach pokaże wam resztę! :*



Buty: Adidas Superstars / Spodnie: TOPSHOP / Torba: Dorothy Perkins / Koszulka: Boohoo / Okulary: H&M / Kurtka: Dorothy Perkins

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja ^^ Ja jestem prawie gotowa na przyjście wakacji, a wraz z nimi wielkich upałów. Na szczęście zostało mi tylko do kupienia jeszcze jakieś spodenki, spódniczki i koszulki :D
    Nie mogę doczekać się kolejnej stylizacji ♥
    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi wlasnie tez tylko spodenki w sumie :D

      Usuń
  2. Kurczę, mieszkanie w Londynie to chyba świetna sprawa. Zazdroszczę. Nigdy tam ne byłam i teoretycznie miałam plany na te wakacje, aby tam pojechać, jednak wycieczki okazały się dość drogie. Jednak wyjazdy na własną rękę są o wiele lepsze, nie tylko w aspekcie cenowym.
    Fajna miejsca stylizacja, podoba mi się.
    Pozdrawiam, herbivicus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdroscic. Ja wolala bym mieszkac w Polsce gdybym miala taka opcje :)

      Usuń
  3. swietna torebka! ;)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna stylizacja!
    Świetne okulary i torebka. :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka! ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja :). Pozdrawiam!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link spodenek w najnowszym poście: lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też właśnie w piątek dostałam wypłatę i w środę wybieram się na małe zakupki :) hehe ahhh... my kobiety :) hehe

    torebka jest czadowa- sama dumnie bym nosiła <3
    i katanka bardzo mi się podoba, właśnie poszukuję czegoś podobnego, ale póki co na poszukiwaniach tylko się kończy, bo nic nie mogę znaleźć grrrr
    Świetnie wyglądasz :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie w linka w poście oraz baner Romwe?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to pisz :)
    Pozdrawionka :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny set, już się nie mogę doczekać następnych outfitów! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://kreatywniejszy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny wakacyjny outfit :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj w komentarzu, a na pewno się uczciwie odwdzięczę :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie nieskomplikowane propozycje. Katana jeansowa świetna. No i superstary :)

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ;) http://wiktoriahebda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.