czwartek, 28 maja 2015

Dresslink wish list

Cześć wszystkim! :) Ostatnio na moim blogu były same posty o fotografii więc dziś coś innego.
Mam dla was Wish list ze strony Dresslink która do mnie ostatnio napisała z propozycją współpracy. Zgodziłam się ponieważ jeśli dobrze pójdzie będę mogła zamawiać ciuchy do sesji. Niestety to oznacza że będę potrzebować waszej pomocy, chodzi o to że trzeba będzie klikać w linki. Więc jeśli macie chwile wystarczy że klikniecie w jeden link, dużo to będzie dla mnie znaczyć i z góry dziękuje. Na początek chce wypróbować i zobaczyć ich ciuchy więc pierwsze rzeczy które zamówiłam to:


1. Strój kąpielowy (♥KLIKNIJ TUTAJ♥) - Pierwszy raz się na potkałam na strój z wysokim stanem, spodobał mi się szczególnie że ja uwielbiam nosić spodnie z wysokim stanem.

2. Spodenki z wysokim stanem (♥KLIKNIJ TUTAJ♥) - Te spodenki będę mogła nosić ja ale również wpadłam na pomysł wykorzystania ich do pewnej sesji. Więc trzymajcie kciuki jeśli znajdę odpowiednią modelkę do tej sesji to będą nowe foty.

3. Tank Top (♥KLIKNIJ TUTAJ♥) - Zauważyłam że ta 'koszulka' (nie wiem jak to nazwać) ostatnio jest w modzie, w sumie można to nosić na różne sposoby dla tego mi się spodobała.

A teraz pokaże wam ubrania które bym chciała zamówić do sesji:


1. Ball Prom Long Dress (♥KLIKNIJ TUTAJ♥) - Długa suknia, jak na bal, zawsze mi się marzyła do zdjęć lecz nigdy nie wiedziałam skąd taką wziąć. Myślę że ta suknia będzie następną rzeczą jaka zamówię.

2. White Dress (♥KLIKNIJ TUTAJ♥) - Od paru lat marzy mi się sesja nad jeziorem lub morzem. Niestety nigdy nie mam z kim iść na takie zdjęcia, ta biała sukienka nadawała by się idealnie do takiej sesji. A wy co myślicie?

3. Evening Dress (♥KLIKNIJ TUTAJ♥) - Kolejna sukienka, tym razem do kostek, myślę że nadawała by się do sesji fashion... Mam już nawet jeden pomysł.

To na tyle jak na razie, zapraszam was do odwiedzania strony DRESSLINK gdyż możecie zmienić walutę na ZŁOTÓWKI oraz język na Polski co ułatwia zakupy. A jest na prawdę tanio.

http://pl.dresslink.com/?utm_source=forum&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zofia269

I jeszcze raz proszę was bardzo mocno o klikanie w linki, przynajmniej jeden. Wiem że nie lubicie komentarzy ze spamem 'jeśli możesz to poklikaj u mnie w linki' też tego nie lubię i tego nie mam zamiaru robić. Jedynie gdzie będę was o to prosić to w poście. Z góry dziękuje. :)

21 komentarzy:

  1. Amazing , I love them all!!!


    http://whalespanailsupply.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikałam fashiongllam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne ubrania, poklikałam :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektóre rzeczy naprawdę ładne. Zaraz coś poklikamy. Trzeba się wspierać w blogosferze :)

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny jest ten strój ;) Poklikałam :)


    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lepiej byłoby moim zdaniem, gdyby linki otwierały się w nowej karcie. wygodniej byłoby klikać. :p ale poklikałam, życzę powodzenia i mam nadzieję, że również mi pomożesz jak będę w takiej sytuacji :) buziaki ;*
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziekuje ze mi powiedzialas ! juz zmienilam :* I jasne ze pomoge :)

      Usuń
  9. Piękna wishlista :) poklikane :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rzeczy wybrałaś, te sukienki świetnie będą wyglądać na sesje
    Buziaki ;*
    crazyy-mee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super rzeczy wybrałaś, poklikałam :)

    Dziękuje za komentarz :) Wpadniesz i pomożesz? Będę wdzięczna!
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  12. poklikałam we wszystkie linki,sama staram się o współpracę z tą i jeszcze inymi firmami:) pokilkasz u mnie?

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bawie sie w obserwacje za obserwacje :) jesli ci sie faktycznie blog spodobal to byś zaobserwowała bez oczekiwania na to ze zrobie to samo :)

      Usuń
  14. Heej. Pomożesz mi, poklikasz w linki? Byłabym wdzięczna ♥
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  15. Intreresting post, beautiful pictures!
    https://missgrey.ro/blog/ce-purtam/rochii-de-gala-lungi-si-scurte-top-3-modele-in-voga/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.