poniedziałek, 15 grudnia 2014

Christmas Wishlist

Hej, na sam wstęp chce was wszystkich przeprosić za moja nie obecność na blogu. Tak jak zapowiadałam, jestem teraz w Polsce na święta i dla tego będzie mnie tutaj mało, albo wcale.  W dzisiejszym poście mój whishlist na święta.

Jako numer jeden na mojej liście z prezentów jest kamerka Go Pro Hero. Jako ze lubię robić zdjęcia i nagrywać filmiki, ta kamerka przydała by mi się bardzo tym bardziej że mam pewne plany na wakacje jeśli wszystko pójdzie dobrze. Niestety kamerka nie należny do najtańszych...


Numer dwa na mojej liście to nowy obiektyw, kocham robić zdjęcia dla tego chce się rozwijać i próbować czegoś nowego.  Dla tego obiektyw SAMYANG 85 mm f/1.4 był by perfekcyjnym prezentem. Niestety on również troszkę kosztuje.



Numer trzy, jako ze jestem wielka fanka Lany Del Rey bardzo bym chciała odtwarzacz do płyt winylowych ponieważ dostałam płyty Lany ale nie mam gdzie i jak ich odsłuchać. :(



Numer 4 to już coś z ubrań. Mam bardzo mało bluz wiec przydała by się jakaś nowa. Spodobały mi się bluzy Diamante Wear , wiec to one znajdują się na moim wishlist.


Numer 5, tak samo z ubrań to koszulki. Tez z Diamante Wear. Lubie się ubierać na czarno wiec czarne koszulki by mi się przydały.


I to w sumie tyle z rzeczy które bym chciała dostać na święta lub urodziny bo mam z 2 tygodnie po świętach. :D

W te święta najbardziej ciesze się z tego że spędzę je właśnie w Polsce z rodzina i przyjaciółmi :)

Życzę wam wszystkim miłego tygodnia i jeśli mnie tu nie będzie już przed świętami to życzę wam wszystkim Wesołych i spokojnych świat. 

Zapraszam do polubienia fanpage'a, by być na bieżąco z postami i nie tylko :)


10 komentarzy:

  1. Dlaczego akurat ten obiektyw? ;>
    Kochana wybacz ze nie odpisywałam tak dlugo ale przez nauke zaniknęłam ze swiata bloggera. Z wczorajszym dniem powrociłam znowu! :D
    Co do mojego związku to jest juz lepiej. On sam stwierdził ze trzyma mnie wlasciwie na smyczy i od niedawna wystarczy ze informuje go o wyjsciu na piwo i wychodze. Jednak wyjscie do klubu nadal zabronione :D
    Jesli chodzi o twoj związek sciskam kciuki zeby wam sie udało. Skoro kochasz, to nie pozwól zeby poszlo to na marne! ja tez nie pisałam jeszcze nigdy do nikogo listu, wiec obie bedziemy mialy okazje wypróbować :)
    Tylko jak bedziesz na swieta w polsce wchodz na bloggera zebysmy mialy mozliwosc wymienieniem się adresami :)
    Widziałam sesje z poprzedniego wpisu. Megaaa! :)
    Ja znowu zapraszam na wpis i mala dawke zdjec. Trzymaj się kochana! Buziaki! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że dostaniesz to, co sobie wymarzyłaś ;)
    ja bym najbardziej chciała dostać lustrzankę ;)
    kliknęłam w banner sheinside, klikiesz też u mnie? :*

    Zapraszam do mnie - HELLO-WONDERFUL

    OdpowiedzUsuń
  3. również chciałabym dostać obiektyw ;)
    Poklikasz u mnie? Będę bardzo wdzięczna i postaram się w jakiś sposób odwdzięczyć
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja marze jak wiekszosc osob o lustrzance.. no ale nie dostane jej niestety ;) .
    Oby mikolaj przyniosl ci odtwarzacz az grzech nie sluchac Lany! :*
    Polubilam fanpage :D

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Faaajna lista :)

    Zapraszam do Mnie:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com
    Życzę Wesołych Świąt i mam nadzieję że dostaniesz takie prezenty o których marzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna Wishlist ja marzę o albumie TNBHD- I Love you oraz o kurtce i butach :) Zapraszam do mnie
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    maglif.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wishlista, moja jest straaasznie długa, jak troche sie skroci to zrobie podobna notke. ;')
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, spienienia marzeń!

    Pozdrawiam, Anu z http://murasakiiroanu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna wishlista :)

    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.