piątek, 5 grudnia 2014

Graveyard girl

Hej, tak jak pisałam dziś w końcu pokaże wam sesję którą wykonałam miesiąc temu. Nie wiem czemu mi zajęło tak długo by pokazać wam tą sesje. Zanim jednak przejdę do pokazania wam tej sesji to mam dla was kod na 10% zniżki na stronie bornpretty. Zniżka działa tylko na biżuterie i na dodatki do włosów. Kupon można użyć 3 razy. KOD: JOA. Miłych zakupów! :)

A teraz przejdźmy do zdjęć:

Mod: Asia Murawska




By zobaczyć moje nowe prace zapraszam do polubienia mojego fanpage'a:


By być na bieżąco z postami zapraszam do polubienia mnie na facebook'u:



Następna notka pojawi się najpóźniej we wtorek. Życzę wam miłego weekendu! :)

13 komentarzy:

  1. Niektóre zdjęcia są naprawdę genialne. Szczególnie spodobały mi się czarno-białe. Jednak czerń i biel mają jakiś czar ;)
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę śliczne zdjęcia :)
    obserwuję ;)
    http://elwira-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia. Najlepsze są te czarno-białe!
    Piękne zdjęcia. Widać w nich ogromne pokłady pasji i miłości do fotografowania. Oby tak dalej, dziewczyny.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na drugą część kolekcji Gabriel Data autumn - winter 2014/2015.
    Bardzo mi zależy na twojej opinii!
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku prześliczne zdjęcia, mają wspaniały klimat

    http://lifeagusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia, wspaniały pomysł.
    Może wspólna obserwacja?;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudne zdjęcia ! Dziewczyno masz talent serio !
    Mogłabyś poklikać w linki choices ?
    Z góry dziękuje ♥
    http://karolinaaa-karolinaaa.blogspot.com/2014/12/choices.html

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne zdjęcia! ;)

    obserwujemy?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow świetne zdjęcia!
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny post i przesliczne zdjecia. ;3

    Zapraszam na konkurs! c:
    http://lusialuska.blogspot.com/2014/12/konkurs-3.html?m=0

    OdpowiedzUsuń
  10. nie uważam, aby cmentarz był dobrym miejscem na zdjęcia, ale każdy ma swoje zdanie. mimo to uważam, że blog masz całkiem sympatyczny, więc dodaję do obserwowanych :))

    xiness.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre zdjęcia mnie troszkę przerażają, ale są naprawdę rewelacyjne :)

    zapraszam do mnie:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia są świetne, ale ta sceneria wgl mi się nie podoba ;/ Przerażająca jest...

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.