środa, 31 lipca 2013

Fotorelacja z nad morza

Hejo :) W końcu wróciłam po tygodniu spędzonego nad morzem.  I mam dla was fotorelacje.

A wiec pierwszego dnia czyli 22 lipca to spędziłam 5 godzin w samochodzie. Jechałam nad morze w miejsce o nazwie Rowy, wiem dziwna nazwa wiele osób mi to mówiło.



 



Później na miejscu jakoś pod wieczór spotkałam się z moja koleżanką z Londynu która też przyjechała nad morze na tydzień :) W sumie z nią spędzałam wieczory a w dzień leżałam na plaży i się smażyłam :D




A to moja opalenizna :
Podjare mam, nie wiem czemu :D

Oczywiście też była mała sesja na plaży wieczorem przy zachodzie słońca :D
Niestety ja byłam modelką :<













Oczywiście były też spacery po mieście i wieczorne chodzenie po porcie :D
Oraz chce pozdrowić 3 kolegów których tam poznałyśmy :D




To na tyle. Moja pierwsza fotorelacja... pewnie nie wyszła :)
No trudno. Wakacji został miesiąc wiec trzeba korzystać dalej, bo póki co to te wakacje są jedne z najlepszych! <3

4 komentarze:

  1. świetna fotorelacja :)

    zapraszam do mnie :)
    joyofthefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://3.bp.blogspot.com/-iFaVi1lFMy0/UfjqlZi72CI/AAAAAAAABpo/dwSYtE9bj8s/s1600/DSC_4460.jpg To zdjęcie naprawdę ma coś w sobie! Good job :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat jestem ja na zdjeciu a robila kolezanka ;d

      Usuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.