sobota, 27 sierpnia 2016

SZWECJA


W te wakacje udało mi się zwiedzić dwa kraje z czego jestem bardzo szczęśliwa, zawsze marzyłam o podróżowaniu. Pod koniec czerwca byłam w Amsterdamie, co już wiecie jeśli czytaliście moje poprzednie posty. No i miesiąc temu wraz z mama wybrałam się do mojej dalszej rodziny która mieszka w Szwecji.

Nie byłam niestety w Sztokholmie ale i tak nie narzekam bo zobaczyłam piękne miejsca. Ta wycieczka była dla mnie ważna i w pewnym znaczeniu sentymentalna o ile ma to jakikolwiek sens. Dlaczego? Moi rodzice kiedy byli młodzi jeździli do Szwecji do pracy zbierać truskawki właśnie u tej mojej dalszej rodziny. Niestety mój tato już nie jest tu ze mną, dla tego wycieczka do miejsca w którym on kiedyś spędzał kilka wakacji pod rzad miało dla mnie wielkie znaczenie. Dużo o Szwecji niestety się nie wypowiem ponieważ większość czasu byłam  na wsi a kiedy byłam w mieście to robiłam zakupy i podziwiałam czystość tego kraju jak i architekturę domów. Wyjazd do Szwecji był dla mnie odpoczynkiem od codziennego zabieganego oraz hałaśliwego życia w Lonynie. Jak wróciłam to moje oczy i uszy nie mogły się przyzwyczaić. Jednak wakacje na wsi są fajne, pomagają nabrać sil i porządnie się zrelaksować.

















6 komentarzy:

  1. Musiałaś się super bawić!Śliczne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego co widze, ze zdjęcia Szwecja jest na prawdę pięknym krajem :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również marzę o podróżowaniu, jedynie byłam w Rzymie i to jak byłam mniejsza jak jeździłam do taty. Super zdjęcia!
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  4. super tam:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia i miejsca! bardzo fajnie wyglądałaś :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.