piątek, 29 lipca 2016

WATERMELON SKIRT


Lato w Londynie wcale nas nie rozpieszcza, cały czas chmury ale na szczęście da się wyjść na dwór w samej bluzie. Ci którzy mnie obserwują na instagramie wiedzą że nie dawno wróciłam z wakacji w Szwecji. Będąc w Szwecji udało mi się pokupować trochę ciuchów i dla tego dziś przychodzę do was ze stylizacją.































♦ Buty: Adidas Superstars ♦  Spódniczka: Boohoo ♦ Bluzka: Gina Tricot ♦ Zegarek: New Look ♦

Jak zauważyliście, blog w końcu ma nowy wygląd chociaż jeszcze nie jest do końca to skończone. Jeśli ktoś jest tu kto zna się na tworzeniu szablonów to proszę piszczcie do mnie na e-mail: joannaruminska@hotmail.com przydała by mi się pomoc.

11 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny design :)
    widzę, że udane zakupy ;D genialny outfit, spódniczka skradła moje serce *.*
    pozdrawiam i zapraszam na rozdawajkę ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look, uwielbiam bluzki bez ramion!

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja :) Fajne zdjecia :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny outfit :) Lato w UK nie jest wcale ciepłe, tak jak mówisz, ale były aż dwa/trzy dni kiedy było koło 30 stopni :)

    londonkidx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódniczka jest przesympatyczna :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę znam się na htmlu, więc jeżeli już wiesz, co byś chciała poprawić - daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety moja znajomość tworzenia szablonu jest bardzo mała :/ jednak mam nadzieję, że uda Ci się zrobić wszystko tak, jak sobie zamarzyłaś ;*
    cudowna stylizacja ♥ spódniczka jest przesłodka :D!
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Za to wrzesień był bardzo ładny jak na anglie :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.