wtorek, 19 lipca 2016

PHOTOSHOOT IN NOTTING HILL


Witajcie, tym razem przychodzę do was z kolejna dawka zdjęć z sesji. Tym razem na zdjęciach byłam z nowa twarzą. Zapraszam was kochani do rozwinięcia posta by sprawdzić kto pojawił się przed moim obiektywem.

Kilka tygodni, a można powiedzieć i ze miesięcy temu, przeglądając instagrama napotkałam się na profil Sylwii. Jeśli nie widzieliście jej profilu to szybko zachęcam was do kliknięcia TUTAJ by przenieść się na jej instagram. Ponieważ Sylwia również mieszka w Londynie a ja zawsze szukam rożne osoby do zdjęć, postanowiłam do niej napisać o współprace na którą się zgodziła. Więcej się nie będę rozpisywać wiec zapraszam do obejrzenia zdjęć.

Modelka: Sylwia
Fot: Joanna Ruminska (Ja)















































12 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Najbardziej podobają mi się 1 zdjęcia :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna modelka, jak i stylizacje. Uwielbiam tego typu spódnice. Są takie... księżniczkowe. :-) Świetny post. :-)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham pierwszą stylizację! I piękne miejsca wybrałyście na zdjęcia ♥
    buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje! Wszystkie bardzo mi się spodobały. Masz częście, że znalazłaś genialnego fotografa :)
    Zapraszam: mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No popisalas sie dziewczyno, przeciez jest napisane ze zdjecia wykonalam ja :) A na zdjeciach jest ktos inny, brawo :)

      Usuń
  5. Urzekła mnie spódnica, robisz świetne zdjęcia, sama z chęcią bym stanęła przed Twoim obiektywem :P

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ma cudowne buty na tych pierwszych zdjeciach:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo świetne zdjęcia!Sama zajmuje się amatorsko fotografią, ale do sukcesu jeszcze dużo mi brakuje :)
    Zapraszam do mnie :) http://pacholczakphotography.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia kochana, masz talent. ;*
    Chciałabym kiedyś wybrać się z Tobą na taką sesje ;)

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna modelka i profesjonalnie wykonane zdjęcia! :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.