wtorek, 26 lipca 2016

KYLIE JENNER: KYSHADOW PALETTE


Dwa tygodnie temu  Kylie Jenner do swojej kolekcji pomadek wydala nowe trzy wakacyjne odcienie o nazwach Kristen, Maliboo i Ginger. Jednak wczoraj Kylie zaskoczyła swoich fanów nowym produktem który wcale nie jest kolejną pomadką do ust. Tym razem Kylie w końcu postanowiła rozszerzyć swoja linie kosmetykową wydając paletę cieni którą sama używa już od 6 miesięcy. W końcu fani Kylie cosmetics mogą spróbować czegoś nowego. A kiedy ma wyjść do sprzedażny?

To już dziś o godzinę 15 czasu Amerykańskiego w sklepie online kyliecosmetics.com będziecie mogli zamówić jej najnowszy produkt. W Polsce o północy będziecie mogli spróbować zamówić ja sami. Jednak ciekawe w ile minut, a może i w sekund wyprzeda się ta paleta? Pamiętacie jak pierwsze pomadki wyprzedały się w 30 sekund? Cena tej palety to 42 dolary, przynajmniej krążą takie plotki. Jednak oficjalnie dowiemy się o tym dziś. Przeliczając 42 dolary wychodzi 166 złoty, więc tak naprawdę paletka jest bardzo droga, jednak nic w tym dziwnego.

Paleta Kylie składa się z 9 kolorów. Są ta brązowo-pomarańczowe cienie.
Jestem bardzo ciekawa jak ta paleta się będzie sprawdzała, jednak myślę że na razie nie będę próbowała jej zamawiać, poczekam aż szal opadnie.


Kto będzie z was zamawiał? Czy podobają wam się te cienie? Co myślicie o nowym produkcie Kylie? Dajcie znać w komentarzach. Na stronie kyliejenner.com możecie obejrzeć tutorial makijażystki Kylie jak ona używa tej palety by wykonać jej makijaż.

9 komentarzy:

  1. mysle, ze to juz jest hit :D


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się paleta, bo sama używam takich cieni do makijażu. Słyszałam, że kosmetyki Kylie są całkiem dobre, ale ich cena mnie do nich nie przekonuje- może kiedyś sięgnę po nie. Sama mam podobną paletę z dobrą pigmentacją i jest o wiele tańsza.

    Mój blog! Klik!
    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zbieram na pomadkę Kylie, marzy mi się większość kolorów!a o tej paletce mogę pomarzyć :P

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Your blog is wonderful and I am following you.
    I hope you will follow back.
    Have a great week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda przyznam, na pewno będzie to kolejnym hitem kosmetycznym :D
    Silent Habits

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna paleta ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że na pewno znajdzie się odpowiedniki tych kolorów za o wiele niższą cene! :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. po sukcesie pomadek paleta zrobi furore
    zapraszam http://brunettexox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydawała mi się świetna i mega się na nią napaliłam, a później odkryłam paletkę Shaaanxo dla BH Cosmetics i cały czar prysł, haha :)
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.