piątek, 15 lipca 2016

BLACK,WHITE AND GREY - OUTFIT





Witajcie kochani, dawno u mnie nie było posta ze stylizacją a więc dziś przygotowałam jedną. Jest to prosta stylizacja, czyli takie jakie lubię najbardziej. Ostatnio wywalałam wszystko z szafy i układałam na nowo, przy okazji pozbyłam się ubrań których nie nosze. Podczas sprzątania znalazłam moja starą koszule którą zamawiałam kiedyś z Romwe. Kiedy ją zobaczyłam od razu wiedziałam z czym ją połączyć i o to powstała moja stylizacja.






 Bezrękawnik: Select ♦ Koszula: Romwe ♦ Spodnie: River Island ♦ Buty: Deichmann ♦ Torebka: Dorothy Perkins ♦ Czapka: Nike ♦ Chocker: New Look ♦ Bransoletka: New Look

Jak sami widzicie trochę się z tą stylizacja bawiłam, na jednych zdjęciach możecie zobaczyć że mam na sobie bezrękawnik, białą czapkę oraz torebkę, myślę że i tak stylizacja lepiej wyglądała bez tej torebki i bezrękawnika, a wy jak myślicie? Musze się jednak przyznać że ostatnio pokochałam nosić czapki z daszkiem, często je zakładam kiedy nie chce mi się prostować włosów, więc przynajmniej ich przez to nie niszczę. 

6 komentarzy:

  1. Czapka jest genialna! Uwielbiam takie proste outfity :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, ale masz rację: bez torebki lepiej. Świetnie Ci w czapce z daszkiem! <33
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardyo fajnie wygladasz:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu wyglądasz w tej stylizacji olśniewająco! Zdecydowanie pasuje Ci taki styl. Czapka dodaje pikanterii do charakteru jednak w ostatnim kolażu zdjęcie bez czapki, w rozpuszczonych włosach po prostu mnie kupiło, zakochałam się! Czekam na kolejny post z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :) Bardzo podoba mi się ten bezrękawnik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja! Z początku myślałam, że to marynarka, jednak potem zorientowałam się, że to bezrękawnik :*

    W wolnej chwili zapraszam do siebie ^^
    https://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.