czwartek, 30 czerwca 2016

Amsterdam Cz.1


Witam wszystkich, znowu nie było mnie tu wieki ale po raz setny wracam i mam nadzieje że w końcu się ogarnę i dam rade pisać częściej. W dzisiejszym, poście tak jak pewnie już się zorientowaliście będę pisać o moim wyjeździe do Amsterdamu. Jednak zanim zacznę chciała bym uprzedzić że osoby poniżej 18 roku życia nie powinny tego postu czytać. Czytasz to na własną odpowiedzialność.

Moj wyjazd do Amsterdamu był bardziej spontanem niż planem. Bilety zamówiłam tylko dla tego że znalazłam je za naprawdę małe pieniądze. Do Amsterdamu poleciałam wraz z moim chłopakiem. Wylot miałam 21 czerwca z lotniska Stansted do Eindhoven, z lotniska w Eindhoven musiałam wziąć autobus kory zawiózł nas do Amsterdamu. Szczerze wam powiem  że następnym razem wezmę lot który leci prosto do Amsterdamu bo jechałam autobusem dłużej niż samolotem. Na dodatek na start wydalam 80 euro za autobus...


Autobus zabrał nas do Central Amsterdam, stamtąd musieliśmy wziąć autobus który nas zabrał do hotelu. Hotel mieliśmy 6km od centrum, powiem wam że następnym razem tego błędu nie popełnię i załatwię sobie hotel gdzieś w centrum iż większość naszych pieniędzy poszło na transport, i gdyby nie to że musieliśmy dojeżdżać do naszego hotelu to wcale byśmy nie musieli jeździć autobusami iż Amsterdam jest mały i wszędzie możecie dojść na nogach (no chyba że jesteście leniami). 

Do Amsterdamu pojechaliśmy na 4 nocki, i szczerze nie trzeba jechać tam na tyle dni wystarcza 2 dni żeby wszystko zwiedzić bo jak już pisałam wyżej Amsterdam jest mały. Jednak mi Amsterdam tak się spodobał że te 4 nocki mi nie wystarczyły.

Pierwszego dnia pojechaliśmy najpierw do hotelu by zostawić nasze walizki i się trochę ogarnąć po locie, później wyszliśmy z hotelu i pojechaliśmy od razu do centrum. Ponieważ pierwszego dnia pogoda nie była za ciekawa i jak dojechaliśmy to po godzinie zaczęło padać wiec weszliśmy do pierwszego coffee shop'a którego zobaczyliśmy o nazwie Bulldog. Jak wiecie, a może i nie wiecie w Holandii jest legalne palenie Marihuany jak i również posiadanie jej do 5 gramów oraz 5 drzewek na własny pożytek. W Coffe shopie kupiliśmy hash o nazwie Lebanon. I jak to hash, dał nam taką fazę że poszliśmy zwiedzić kawałek Amsterdamu. Nie mogłam się przyzwyczaić do ilości rowerów jak i rowerzystów przez których o mało nie straciłam życia (dobra, to moja wina w końcu to ja chodziłam po ich ścieżkach bo na chodniku było za mało miejsca,haha). Później wróciliśmy do tego samego coffee shopu by kupić ciasteczka które zawierają hash. Nie jedliśmy ich tego dnia bo stwierdziliśmy ze sam hash na ten dzień nam wystarczył i zatrzymaliśmy je na następny dzień.


Ten post zakończę na dniu pierwszym, bo nie chce za dużo pisać w jednym poście.

10 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Amsterdam jest piękny *.*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Amsterdam jest piękny! Świetne zdjęcia. Moja koleżanka z klasy była w ferie w Amsterdamie i przywiozła lizaki i ciastka z hashem :D

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lizaki akurat nie maja haszu w sobie tylko pseudo posmak :D

      Usuń
  3. chciałabym spróbować tych ciasteczek!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. patrzac na zdjecia Amsterdam jest naprawde piekny chcialabym tam pojechac! :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że skoro kończę 18 za kilka miesięcy to liczę się jako (prawie)pełnoletnia, więc przeczytałam... i tak,na własną odpowiedzialność :P
    no cóż... Holandia jest specyficzna :P aż dziwnie czytać o tym, że zakazane rzeczy u nas są tam ogólnodostępne :P
    fajne warkocze :)
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa historia i mało tolerancyjna w naszym kraju, jednak stwierdzam, że zazdroszczę takiej wyprawy haha :*
    Cudowne zdjęcia, szkoda, że podróż tyle kosztowała : <

    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No to widzę że skosztowaliście trochę Holandii :P
    W sumie zrobiłabym to samo zapewne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Amsterdam - cudowne miejsce ♥♥

    https://alazielinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :)
    www.evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.