sobota, 21 maja 2016

THINGS TO DO THIS SUMMER + KONKURS



Witajcie kochani, długo mnie tu znowu nie było niestety wieczny problem z komputerem i internetem.  Staram sie jakoś do was wrócić ale to może jeszcze potrwać chwilkę, więc na razie przepraszam ale posty będą się pojawiać wtedy kiedy będę miała dostep do sprawnego sprzętu. A musze wam powiedzieć że mam do pokazania dwie sesje, na razie możecie zobaczyc jedną na moim instagramie @joannar_photography.

Przechodzę do tematu notki jakim są WAKACJE! Tak już nie długo, w związku z tym przygotowałam listę 10'ciu rzeczy które chce zrobić w te wakacje. Na razie jest ich tylko 10 ale mam nadzieje że ta liczba wzrosnie.
1. Zwiedzić inny kraj,  gdzieś z dala od Londynu, zawsze jeździłam do Polski na wakacje jednak tym razem wolała bym zobaczyć inne miejsca.
2. Jechać nad morze, bo co to by były za wakacje bez opalania się nad morzem? Po za tym świetna okazja by pierwszy raz zwiedzic morze w UK, ani razu jeszcze nie byłam tu nad morzem a mieszkam w UK 8 lat.
3. Zrobić wakacyjną sesje, ponieważ lato i wiosna to chyba dwie najlepsze pory roku by robić zdjęcia. Nie dość że jest kolorowo to jeszcze jest cieplo więc ani modelka ani ja nie umrzemy z zimna.
4. Iść na koncert/festiwal, wakacje kojarzą mi się właśnie bardzo z koncertami i z festiwalami więc w tym roku chciała bym sie wybrać na jakiś.
5. Poznać kogoś nowego, fajnie poznaje się nowe osoby w wakacje, jest co potem wspominać.
6. Opalić się, w tamtym roku byłam opalona ale słabo w tym roku chce sie spalić słońcem!
7. Zrobić nowy tatuaż, bo dwa to za mało a ja chce więcej!
8. Nagrać filmik wakacyjny, jak nagram jakiś to się z wami nim podzielę (o ile mi wyjdzie).
9. Spędzić jak najwięcej czasu na zewnątrz, czyli za kazdym razem jak wyjde z pracy iść na dwór i cieszyc sie słońcem ( o ile w Londynie te słońce będzie?).
10. Pójść do Zoo, w Zoo byłam kilkanaście lat temu jak byłam mała. Chciała bym iść jeszcze raz.

To jest moja lista, jak coś się zmieni to będę ją poprawiać, a na koniec wakacji zrobie podsumowanie i zobaczymy czy spełnię chodź by jedną rzecz z tej listy. Kto sie przyłącza do mnie i robi sobie własną liste na wakacje?

A teraz przejdzmy do konkursu który obiecywałam już jakiś czas temu.
By wziąć w nim udział musicie posiadac Instagrama.
O to zasady konkursu:
-Wejdz na mój profil @joannaruminska
-Zaobserwuj mój profil @joannaruminska
-Udostepnij zdjecie konkursowe na swoim profilu (znajdziecie je na ig)
-Oznacz mnie oraz dodaj hasztag #comocarmen
Konkurs trwa do 3 czerwca, wyniki pojawia sie 4 czerwca, powodzenia!




Do wygrania 3 pomadki z MUA oraz kosmetyczka w wybranym kolorze. Powodzenia!

2 komentarze:

  1. Morze w UK jest przepiękne, choć jest bardzo zimna woda ale da się wytrzymać (czasem :p)
    Chętnie wybrałabym się na jakiś koncert :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.