niedziela, 17 kwietnia 2016

VITASTIK + OOTD



Kolejny raz napiszę że wracam do bardziej systematyczniejszego prowadzenia bloga jednak powiem wam szczerze że jest mi ciężko podzielić czas na pisanie postów, chodzenie na zdjęcia i do pracy ale staram się jak mogę. Na dodatek mieszkam w beznadziejnej okolicy gdzie czasami jest tak że internet albo chodzi wolno albo go nie ma wcale, więc za każdym razem jak siadam by napisać posta to często tego nie mogę zrobić z przyczyn wymienionych ale głównie przez internet. No nic, koniec tłumaczenia się czas przejść do notki.

Mam bardzo złe uzależnienie, chodzi tu o papierosy może nie do końca jestem od nich uzależniona bo nie czuje jakieś wielkiej potrzeby palenia ale pale z nudów a szczególnie w pracy jak nie mam co robić. Chce przestać nawet muszę więc ostatnio napotkałam się na firmę o nazwie VitaStik która produkuje takie jak by elektryczne papierosy ale bez nikotyny więc są całkiem zdrowe a zawierają również witaminy i smakują bardzo fajnie. Mam nadzieję że dzięki temu się od uczę palenia. Ostatnio za pomocą mojego chłopaka zrobiłam kilka zdjęć z dymem VitaStik więc dziś będę się z wami nimi dzielić.







Z jednego VitaStik wyjdzie z 500 buszków, a jest 5 rodzai a każdy ma inny smak a ponadto każdy jest na inny nastrój; relax, uspokojenie, energetyczny, wdzięk i świeżość. Do kupienia TUTAJ.

Na sobie mam; Spodnie z H&M, Buty Adidas z Office, Crop Top z River Island, kurtka Nike i pasek z Matalan. A na ustach pomadka o której pisałam ostatnio firmy MUA.

P.S Czy myślicie że z mojego chłopaka będzie fotograf? Haha, dajcie znać w komentarzach.

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia! Wyszły idealnie. O tej firmie dowiedziałam się z twojego Ig :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi sie podobaja takie sesje z dymem! Ja na szczescie nie wpadlam w nikotynowy nałóg i ni tykam papierosow juz wcale. :D

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie słyszałam o takich zamiennikach papierosów, bardzo ciekawe swoją drogą. Na zdjęciach wyszłaś świetnie, bardzo świeżo (jeśli tak to można określić). Tło również mi się podoba, ogólnie cały klimat fotografii. Szczególnie moją uwagę przyciągnęły Twoje ustaa, ten kolor ach. No, coś czuję, że z Twojego chłopaka coś chyba będzie haha.
    Miłego dnia, pozdrawiam!
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do papierosów budzę wstręt pod jaką postacią by nie były :D Stylizacja i perspektywa zdjęć mistrzowska! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko tak naprawdę to nawet nie jest papieros, bo to nawet nie pachnie jak papieros tylko bardziej jak shisha :P

      Usuń
  5. Hi guys,
    Thank you so much for this wonderful article really!
    If someone want to know more about the Vitastik I think this is the right place for you!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.