poniedziałek, 11 kwietnia 2016

Velvet lip lacquer z MUA, czyżby zamiennik Kylie Jenner lip kit?


Witam ponownie, dziś przygotowałam post z recenzją a dokładniej to z odkryciem które nie dawno dokonałam. Czy słyszeliście może o Kylie Jenner lip kit? Pisałam o nim kilka miesięcy temu, ale założę się że większość z was wie o co chodzi bo internet tym huczy a jak nie internet to Instagram. Ja ostatnio napotkałam się na pomadki które mogą być zamiennikami Kylie Jenner.
Gdy byłam w drogerii super drug przez przypadek natknęłam się na  pomadki Velvet lip lacquer pochodzącej z firmy MUA. Jest matowa tak samo jak pomadka Kylie a kolory są podobne jak nie takie same. Kupiłam 4 kolory o nazwach ; Moxie, Reckless, Tranquility i Kooky. A wyglądają one tak:




Jest mi trudno stwierdzić czy to rzeczywiście zamienniki Kylie ponieważ sama nie miałam w ręku pomadki od Kylie ale ze zdjęć wnioskuje że są bardzo podobne.
Za jedną pomadkę dałam £3, co wynosi jakieś 15 złoty. Odcieni jest sporo więc jest z czego wybierać. Tu reszta odcieni (zdjęcie z google) :
























Tu znajdziecie więcej odcieni.

Pomadka jest bardzo łatwa w aplikacji co bardzo lubię bo ja często mam problem z malowaniem ust - często się brudzę szminkami, hahaha.

Niestety wydaje mi się że wysusza trochę usta ale czego mamy się spodziewać po pomadce która tak naprawdę kosztuje grosze? Kolejny minus to taki że pomadka nie zbyt się na daje na randki do restauracji bo po jedzeniu trochę (nie dużo,ale trochę) schodzi. Jednak po nałożeniu i po wyschnięciu pomadka nie brudzi wiec dla mnie to jest wielki plus.
 Więc jak myślicie, czy pomadka z MUA może być zamiennikiem pomadki Kylie Jenner? Niektóre odcienie są podobne ale czy to to?

11 komentarzy:

  1. Odcienie są trochę podobne to Kylie Jenner Lip Kit, tak jak napisałaś. jednak chyba wole wydać te 15 zł niż 110 zł :D Jestem bardzo ciekawa czy jest ona dostępna w polsce. Jak nie to poproszę tatę by mi kupił :) + W jakiej drogerii kupiłaś??

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie zapomnialam o tym napisac w poscie ; Super Drug :)

      Usuń
  2. Piękne te kolory! <3 Bije od nich wiosna! Chyba powinnam zaplanować mały zakup... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie śliczne pomadki. Dużo słyszałam o tych Kylie, oglądałam recenzję na YT i mają świetne kolory- ten przybrudzony róż ah! A tych poszukam, wydają się być przystępnym zamiennikiem.twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tymi pomadkami! :) Super recenzja.
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory Tranqulity, Kooky i Atomic skradły moje serce. Myślę, że jeżeliby rozgłosić ich istnienie, miałyby szansę rzeczywiście stać się zamiennikami Kylie.
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szał na Kylie ogromny, cena również. Z ogromną chęcią bym wypróbowała jakiś zamienników, więc dziękuje za post! Za miesiąc będę u UK więc chyba będzie szał ciał! :) Przepiękne zdjęcia zrobiłaś, czekam na więcej... tym razem może jakieś z sesji? :)

    www.edytafotografuje.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za miesiac bedziesz w UK :O Nie dlugo sie pojawia nawet i z 2 sesji :)

      Usuń
    2. 13 maja lecę do UK! Będę piękne 11 dni na wyspach :) Czekam na post z sesji :)

      Usuń
  7. Bardzo ładne odcienie pomadek *.* Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazje je wypróbować :D Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszy dla mnie jest Cryminal :)
    Masz zajeisty aparat ! Super zdjęcia :)
    http://gameoftroneszlis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.