środa, 20 kwietnia 2016

SPRING SHOOT IN RICHMOND PARK

Hej, zauważyłam że ostatnio spadły wizyty na moim blogu. W sumie nic dziwnego bo albo ja nic nie dodaje na nim albo nawet nie odwiedzam was za co bardzo przepraszam, tłumaczyłam się  już w poprzednim poście że albo to problem z internetem albo co innego. Już nawet nie chce mi się tego powtarzać ale obiecuję się poprawić. A w dzisiejszym poście zdjęcia z sesji którą zrobiłam dokładnie tydzień temu...

Sesja odbyła się w Richmond Park, a modelowała mi Jakia (TO NIE JESTEM JA NA ZDJĘCIACH!). Jakia jest świetna, i jestem bardzo ale to bardzo zadowolona z sesji wydaje mi się że to jest jedna z lepszych sesji jaką zrobiłam od kilku miesięcy. Jaki'e widzieliście już parę postów temu jak robiłam z nią sesję testową i w końcu zrobiłyśmy porządną sesje i powiem wam że nie raz zobaczycie tą twarz w moim portfolio! Koniec pisania czas na zdjęcia.









To na tyle z tych zdjęć, mam nadzieję że się wam podobają!
A tak wgl, myślicie że powinnam zmienić wygląd bloga?

14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, Jakia jest bardzo ładna :) Masz talent, świetne wiosenne zdjęcia ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu jaka ona śliczna. Faktycznie udana sesja. Czekam na więcej z udziałem Jakii.;)
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale sliczne!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna modelka, bardzo fotogeniczna :)
    Najbardziej podoba mi się trzecie zdj :)

    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Sesja wyszła REWELACYJNIE! Na prawdę gratuluję :) Modelka jest przepiękna, taka delikatna. Do tego te kwiaty. Jestem pod wrażeniem. Życzę kolejnych tak udanych sesji :)
    Pozdrawiam
    ksosna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są przepiękne, naprawdę :o Masz do tego wielki talent i widać, że robisz to co kochasz. Po prostu nic dodać nic ująć.Strasznie mi się podobają!
    Co to wyglądu bloga, jest w porządku - nic nie musisz zmieniać. Szablon jest prosty i chyba z takimi blog wygląda najładniej.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    andszei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzecie zdjęcie (po prawej) ZAKOCHAŁAM SIĘ !!! Cudowne! Czekam na więcej takich sesji :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :)

    obserwuje!
    zapraszam do mnie http://meowtix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. No co ty nie zmieniaj wyglądu, jest taki delikatny i idealnie pasuje do twojego bloga. Świetne te twoje zdjęcia, naprawdę. Zapraszam równiez do mnie, mile widziane równe porady floeerly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne są te zdjęcia ♥ Chciałabym umieć takie robić
    Zapraszam do siebie: http://worldbyjulie.blogspot.com
    Jak ci się spodoba to zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe zdjęcia! Co do wyglądu bloga to myślę, że zmieniać nic nie trzeba :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. PRZEPIĘKNE ZDJECIA!!!
    Wszystkie sa idealne;)
    A co do wyglądu bloga, mi sie podoba ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakia wygląda pięknie w tej bieli <3 Sama chciałabym w końcu skorzystać ze słońca i wyjść bez obawy o zdrowie w takim stroju na dwór. ;)
    Zdjęcia świetne. W sumie nie ma niczego, co można by skrytykować. ;)
    Co do wyglądu bloga. Sama mam ze swoim straszny problem w tej kwestii i chyba doradzić nie potrafię. ;(

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.