piątek, 15 kwietnia 2016

Denim Shoot




Już myślałam że dziś nie dodam posta ale jednak się udało, od jakiś 2 godzin męczę się z wolnym internetem i już miałam wyłączać przeglądarkę ale zobaczyłam że zdjęcia się załadowały więc pisze. No więc w dzisiejszym poście tak jak obiecałam zdjęcia z sesji którą zrobiłam w czwartek 7 kwietnia.


Nie będę się rozpisywać dużo bo ten internet mnie już dobija, a po za tym jutro do pracy więc zaraz idę się myć i spać bo o 4 rano a raczej w nocy muszę wstać.  Na zdjęciach Megan, to była jej pierwsza sesja i jak na pierwszą sesje poradziła sobie nie źle. Pomysł na zdjęcia jaki miałam to DENIM czyli na tej sesji skupiałam się bardziej na stroju chociaż muszę się przyznać ze średnio mi się podoba ale niestety nie znalazłam stylistki. Miała z nami współpracować makijażystka, jednak rano napisała że się źle czuje i że nie przyjdzie, na szczęście była fryzjerka która uczesała włosy Megan tak jak chciałam!





Nie mogę się doczekać kiedy podzielę się z wami zdjęciami z sesji którą robiłam w tą środę! Jestem bardzo pod jarana efektami więc mam nadzieję że się wam również spodobają! Do usłyszenia kochani.

9 komentarzy:

  1. Przekaż modelce, że pięknie wyszła chociaż niech częściej się uśmiecha! Smutno wygląda bez uśmiechu :((

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Tylko fajnie by było jakbyś następnym razem je ciut powiększyła :D

    https://bitter-sweet-wonderwall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WYSTARCZY KLIKNAC W ZDJECIA I BUM ODRAZU BEDA WIEKSZE ;)

      Usuń
  3. ale ladne ;)


    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna sesja! Megan ma fajną urodę. A co do looku bardzo klasyczny, fajny ;)
    Twirling Pages, Ola x

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :) Świetnie wyglądasz w tych warkoczach! :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Sesja jest bardzo fajna! Jak na 1 sesje dziewczyna poradziła sobie bardzo dobrze :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.