poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Blinkked



Hej, jakiś miesiąc temu napisała do mnie firma blinkked z pytaniem czy nie chce wziąć udziału w konkursie. Konkurs polega na tym ze firma wysyła bransoletki do osób biorących udział którzy muszą zrobić w nich zdjęcia. Osoba z największą ilością polubień wygrywa.

Konkurs odbywa się na instagramie, wzięłam w nim udział ale z jednej strony zastanawiam się czy to ma jakiś sens gdyż inni uczestnicy (nie ma ich dużo) mają po 60 tysięcy obserwatorów.  W czym problem? Otóż ja tylu obserwatorów nie posiadam i myślę że to jest trochę nie fair wybierać zwycięzce opartego na polubieniach. Jednak stwierdziłam że się nie poddam bez walki i chciałam was poprosić byście wchodzili w TEN link (link do zdjęcia konkursowego) i wystarczy go tylko polubić. Nie musicie mnie obserwować ani komentować wystarczy polubienie. Może dzięki waszej pomocy udało by mi się wygrać.

A jeśli już mowa o konkursie to właśnie mam zamiar w maju ogłosić jeden. Do wygrania by były pomadki z Make up academy o których pisałam tu. Komu się ten pomysł podoba? Plan jest taki by zrobić go właśnie na instagramie, ale zastanawiam się teraz czy na podstawie re-postowania zdjęcia czy może coś bardziej kreatywnego np. musicie zrobić zdjęcie siebie czy coś w tym stylu i udostępnić je na swoim instagramowym profilu? Pytam was bo nie chce robić kolejnego konkursu w którym ani jedna osoba nie weźmie udziału. Więc jeśli pomysł się wam podoba to dawajcie znać w komentarzach!
Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.

9 komentarzy:

  1. Powodzenia ! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. najlepiej by bylo jak dasz jakies zadanie od siebie. :D
    polubilam :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam :) Już dawno ♥


    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie posiadam konta na instagramie, ale trzymam za Ciebie kciuki! Co do Twojego pomysłu z konkursem wydaje się być całkiem ciekawy i myślę, że większość osób raczej wzięłaby w nim udział :) Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze kilka lat temu brałam często udział w blogowych konkursach. :) Zraziłam się w momencie, kiedy każdy już robił konkurs by powiększyć liczbą obserwujących go osób a wygraną w konkursie był na przykład do połowy zużyty błyszczyk. Druga sprawa, że często trzeba było (praktycznie zawsze) podać swoją pocztę. Paradoks polegał na tym, że jeżeli zwycięzca losowania miał swoje życie i nie śledził konkursu tak ambitnie jak było to wymagane i przeoczył ogłoszenie wyników, nagroda przepadała... Bo nikt na pocztę napisać się nie fatygował. :) Do dziś mam jakiś uraz do blogowych konkursów. ; D Może też fakt, że jestem starsza albo bardziej leniwa...
    Ciężko mi Tobie doradzić mając takie podejście do sprawy. Ale myślę, że ciekawiej będzie dać jakieś zadanie uczestnikom kreatywne, chociaż też nie jestem pewna ile znajdzie się chętnych. No cóż powodzenia. :) Może i zdarzy się, że sama podejmę wyzwanie i na nowo przekonasz mnie do takich konkursów (bo nagroda świetna).
    Na insta oczywiście polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, i wiem sama jak to jest z konkursami dla tego tez chcialam cos wymyslec ale boje sie ze jak postawie jakies zadanie to nikt nie bedzie mial checi by wziac udzial, dla tego jeszcze zobacze. Narazie mam problem z komputerem i internetem wiec nie wiem kiedy konkurs sie odbedzie ale mam nadzieje ze juz za tydzien!

      Usuń
  6. Super pomysł ;) Polubię Twoje zdjęcie!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest śliczne! Z jednej strony fajnie, że wzięłaś udział w tym konkursie, a z drugiej strasznie niesprawiedliwie w stosunku do Ciebie. Moim zdaniem nigdy w konkursach nie powinna się liczyć ilość polubień, no bo kurcze gdzie my żyjemy? I tak już wystarczająco internet zwariował z powodu "lajków". Najlepiej jest gdy to organizator z kilkoma innymi osobami podejmą sprawiedliwą decyzje w stosunku do tego, kto wygrywa.
    Twój pomysł na konkurs jest bardzo interesujący aczkolwiek już na wstępie musiałabym z niego zrezygnować, ponieważ posiadam konto prywatne na instagramie (z powodu pewnych przykrych sytuacji) i nie mogłabyś wykryć mojego zdjęcia po wpisaniu konkursowego hashtaga na przykład. Pomysł na zrobienie sobie zdjęcia z jakimś przedmiotem albo na jakiś temat brzmi świetnie, chętnie wzięłabym udział tylko tak jak mówię.
    Pozdrawiam ciepło,
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekam na konkurs ;)
    To trochę nie sprawiedliwe bo mniejsi blogerzy mają nikłe sznase :(
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.