piątek, 4 marca 2016

Top 5 miejsc które chce zwiedzić


Post który planuje już od dłuższego czasu napisać, i nareszcie naszła ta pora. Powoli wkręcam się w częstsze pisanie postów. Jednak czasami nie wiem czy to co napiszę wam się spodoba. Akurat jeszcze mnie teraz nie stać na podróżowanie, bo jestem świeżo po przeprowadzę itp. Ale mam nadzieję że już nie długo będę mogła spakować walizkę i powiedzieć  ADIOS! Zapraszam na moje top 5 miejsc które chce zwiedzić.

1. HOLANDIA - Chyba najbliżej mi z Londynu do Holandii, dla tego myślę że to może być pierwsze miejsce które pojadę/polecę zwiedzić.
Chciała bym zobaczyć jak jest nie tylko w Amsterdamie ale też po za Amsterdamem. Chce spróbować nowych rzeczy, tak nawet i zapalić sobie. W końcu jest to tam legalne prawda? Czemu nie mam spróbować czegoś nowego? Po to się podróżuje by poznawać inne życie w innych krajach. Jestem osobą otwartą na nowe rzeczy więc jestem ciekawa jak to wszystko wygląda w Holandii na prawdę.

2. CYPR - Naoglądałam się dużo zdjęć tego kraju, ja muszę tam LECIEĆ! Jest tam ciepło, zamierzam spędzić tam całe dni na plaży relaksując się i mieć wszystko totalnie gdzieś. Chce po prostu uciec od codzienności, a szczególnie od pracy. Jest tam pięknie więc aparat na pewno będę mieć ze sobą ( o ile tam kiedyś polecę).


 3. AFRYKA - Dokładnie to chce lecieć tam po to by iść na Safari. Po co? Po to by zobaczyć zwierzęta w swoim naturalnym środowisko a nie w Zoo. Podobno można latać tam balonem nad Safari więc gdyby była taka możliwość to jestem ZA!







 4. HISZPANIA - Kolejny piękny i ciepły kraj. Słońce, piasek, woda. Nic mi więcej do szczęścia nie potrzeba. Zawsze chciałam w Hiszpanii zrobić sesje zdjęciową, dla tego jeśli będę miała szanse tam polecieć to będę szukać osób do współpracy!









5. WŁOCHY - Byłam już w Francji więc czas na Włochy. Chciała bym zwiedzić Milan i iść na plaże we Włoszech. Posmakować włoskiej pizzy (chociaż podobno nie jest taka dobra). No i tak jak w każdym innym kraju po zwiedzać i zapoznać się z ich kulturą i stylem życia. Podróże uczą więcej niż szkoła, więc chce podróżować!







A wy jakie kraje chcielibyście zwiedzić?

11 komentarzy:

  1. też marzę o tym, żeby zwiedzić Holandię :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  2. Włochy i Hiszpania również mi się marzą, ale bardzo też bym chciała odwiedzić Stany, Japonię i Anglię. Ach i Szwecję!
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szwecja tez jest piekna! Stany i Japonie tez chce zwiedzic ale to potem :D

      Usuń
  3. Cypr jest przepiękny!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno nie chce wykraczac poza terytorium Europy jakos ona najbardziej mnie fascynuje! Zdecydowanie Niemcy, Francja po Rosje konczac na Grecji, Chorwacji czy rowniez jak ty Wlochy i Hiszpania! <3 Chociaz nie mowie moze kiedys wykrocze poza Europe! :D

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez bym chciala napoczatek zaczac od Europy a potem kto wie! :)

      Usuń
  5. Ja chciałabym polecieć kiedyś do Francji :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kiedyś Ci się uda i odwiedzisz te miejsca! :)
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. no to widze, musisz juz planowac haha:3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem jak najbardziej za ciepłymi krajami! Moim top jest Australia, bardzo chciałabym zobaczyć słynną operę w Sydney. Myślę też nad Stanami Zjednoczonymi, a dokładniej to Florydą, Teksasem, Nevadą no i oczywiście Kalifornią!
    I do tego jeszcze ta wspaniała Anglia, do której mnie ciągnie i ciągnie.
    Niestety, póki co muszę zadowolić się samymi zdjęciami :/

    http://large-means-beatiful.blogspot.co.ke

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.