wtorek, 1 marca 2016

Outfit #6



Powoli staram się wrócić do częstszego dodawania postów jednak niestety muszę jeszcze popracować nad rozplanowywaniem moich dni. Chodząc do pracy na 6, przy czym wstaje o 4 nie jest łatwym zadaniem ale to tylko kwestia przyzwyczajenia.

W zeszły wtorek miałam wolne, a pogoda w Londynie była... zaskakująca? Wydaje mi się że było cieplej tego dnia bo teraz cały czas jest lodowate powietrze i pomimo tego że pogoda jest na plusie to  i tak nosze na sobie 2 bluzki, bluzę i kurtkę a i jest mi nadal zimno... Ale wracając do wtorku to był to słoneczny dzień. Postanowiłam że ruszę się i zrobię kilka zdjęć na bloga bo zauważyłam że ostatnio za dużo pisze 'tematycznych' notek.





















































Sukienka: Violet  • Płaszcz: Nieznane  • Buty: New Look  • Okulary: Vans

Sukienkę zakupiłam jeszcze przed sylwestrem, była na przecenie więc stwierdziłam że się kiedyś przyda. Nie miałam jej jeszcze na sobie. Ostatnio bardzo spodobało mi się to jak ubierają się Kardashianki , szczególnie spodobało mi się to jak Kim zakłada swoje płaszcze i żakiety na ramienia. Więc trochę skopiowałam ją, i zrobiłam to samo. Sory Kim. Muszę przyznać że trochę sukienka jest przy duża w biuście ale da się to jakoś naprawić tylko że ja się do takich 'napraw' nie nadaje.  Płaszcz wyciągnęłam rok temu od Babci z szafy, podobno po jakiejś cioci ale spodobał mi się.  No i na koniec szpilki na nie za wysokim i nie za niskim obcasie - idealne. Zakupione w New Look'u.

10 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz, faktycznie Kim i jej siostry bardzo dobrze się ubierają. A taki płaszcz zarzucony na ramiona fajnie wygląda, może jakby miał jeszcze kontrastowy kolor ożywiłoby to całą kompozycję. Ale klasyczna czerń nie jest zła, w końcu jest klasykiem jak i biel.
    A u mnie pada śnieg kolejną nieszczęsną godzinę. Chce już słońca mimo, że lubię 'londyńską' pogodę-deszczową... Chyba po prostu powoli mi brzydnie.
    twirling-pages.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Wiesz co, masz racje! Nie mam niestety zadnego zakietu czy plaszczu w kolorze, moze jak kiedys uda mi sie isc na zakupy to cos w podobie zrobie. Dzieki za opinie :*

      Usuń
  2. Wyglądasz bardzo ładnie, ta fryzura bardzo ci pasuje ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że nie ma jednego zdjęcia bez płaszcza, bo bardzo zainteresowała mnie sukienka i chciałam zobaczyć ja w pełni! ;) No cóż.. Będę czekać na kolejny zestaw z nią. <3
    Miejmy nadzieję, że niedługo będzie w końcu porządnie cieplej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się zrobić to tylko musze wykminić jak ją pociasnic w biuscie bo jest ciut przy duza :(

      Usuń
  4. Życzę Ci powodzenia w dodawaniu częściej postów, wierzę Ci że nie masz czasu dobrze wiem jak to jest mieszkając w Anglii. Pozdrawiam serdecznie
    P.s. Bardzo fajna stylizacja
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna stylizacja, jednak ta cała czerń jak dla mnie jest taka bez większego wyrazu. Dodałabym do tego outfitu jakiś kolor, akcent ;)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.