niedziela, 6 marca 2016

Black and White Inspirations

Nastała pora by ruszyć dupę i w końcu wyrwać się na zdjęcia... Szczerze powiedziawszy to już od Grudnia nie trzymałam aparatu w ręce. Związku z tym postanowiłam wolnymi krokami 'przygotowywać' się na zdjęcia. Mój pierwszy krok to poszukać trochę inspiracji, by wpaść na pomysł na sesje.

Musze się też przyznać że przez to że jest zimno na dworze nic mi się nie chce. Trochę głupia wymówka. A może jednak to nie chodzi o pogodę? Sama już nie wiem, kocham fotografię ale przez te wszystkie modelki które mi zaczęły odmawiać współpracy bo ja nie chce im zapłacić zginął cały mój zapał. Mam już dosyć tego że wszystko toczy się koło pieniędzy, nawet i moja pasja... No nic, próbuje dalej się zmotywować więc najpierw zacznę od czarno białych inspiracji.

Ostatnio zaczęłam używać Pinterest i mi się bardziej podoba niż Tumblr. W Pinterest można tworzyć sobie foldery i zapisywać ulubione zdjęcia w nich, co ułatwia mi życie bo gdy chce podesłać modelce inspiracje na sesje wysyłam jej wtedy link do folderu.




Uwielbiam czarno białe zdjęcia i chyba w tym roku powinnam zrobić ich więcej. Czarno białe zdjęcia są najlepsze do podkreślania emocji w zdjeciu. Nawet najprostszy portret w czarno białych kolorach ma inne znaczenie niż w kolorach, przynajmniej ja mam takie wrażenie. Na pierwszych zdjęciach podobają mi się cienie, i dzięki Bogu że już nadchodzi wiosna bo będzie więcej słońca z którym będzie można poeksperymentować.

A wy lubicie czarno białe fotografię?

18 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia! :)
    maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam inspiracje, mam nadzieje że zobaczymy niedługo efekty sesji. Ja uwielbiam czarno-białe fotografie! Uwielbiam tak jak ty Pinterest - moim zdaniem jest tam o wiele więcej inspiracji niż na Tumblr i o wiele łatwiej znaleźć :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham czarno-białą fotografię! :) Ja do szukania inspiracji korzystam z weheartit :) Co do modelek - raz się spotkałam z dziewczyną, że to ja jej miałam zapłacić. Uważała się za bóg wie kogo, a naprawdę przy niej musiałabym nauczyć się photoshopa. Ale cóż.. również tęsknię za fotografią, chociaż ostatnio przez zakup nowego sprzętu się wypalam. Nie potrafię zrobić ani jednego zdjęcia. Może zakup nowego sprzętu był błędem? Może już się wypaliłam. Mam za dużo ostatnio na głowie, brakuje mi czasu nawet dla siebie :(

    Pozdrawiam Cię cieplutko i czekam na jakiekolwiek zdjęcia :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watpie ze przez to ze masz nowy sprzet sie wypalasz! Mysle ze pewnie stres cie obejmuje bo jak sama napisalas nie masz nawet czasu na sama siebie a przez to nie masz czasu na myslenie o sesjach. Tez tak mialam i w sumie nadal troche mam.

      Usuń
  4. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Przecudne są te czarno białe zdjęcia <3
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje!
    Ja uwielbiam czarno-białe zdjęcia ;)
    Obserwuję ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarno-białe zdjęcia są cudowne<3
    Też wolę Pinterest od Tumblr!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne inspirację! Dużo słyszałam o Pinterest i chyba będę musiała tam zajrzeć :)

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietne inspiracje :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. także lubię czarne zdjęcia!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne czarno-białe zdjęcia .
    Efekt żaluzji , czy rolet to mistrzostwo świata :)
    Super blog i oczywiście obserwuję. !!!!
    W wolnej chwili zapraszam do siebie.
    gooldengirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie ten efekt zaluzji podbil moje serce! Tez chciala bym wykonac zdjecia z tym efektem.

      Usuń
  11. Zainspirowałaś mnie! Piękne zdjęcia. Uwielbiam takie czarno-białe :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czarno-białe fotografie, ale nie zawsze, zdjęcie musi mieć taką nutkę artystyczną. Zainspirowałaś mnie :)
    http://czlowiek-zelazko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.