piątek, 5 lutego 2016

Golden Rose Matte Lipstick Crayon

Pewnie już nie jedna z was słyszała o pomadce w kredce z Golden Rose.  Nie stety że mieszkam w Londynie, nie mogę kupować kosmetyków z Golden Rose co jest bardzo nie fair bo uwielbiam każdy zakupiony od nich produkt! Na szczęście w Grudniu moja siostra była w Polsce i przywiozła mi pare produktów w tym właśnie tą matową pomadkę.




Jak większość blogerek która o tej pomadce pisała, również muszę napisać że bardzo ją lubię i chciała bym inne odcienie. Odcień który posiadam jest bardzo czerwony, numerek 7.  Co w tej pomadce najbardziej lubię? To to że jest bardzo i to bardzo łatwa w nakładaniu! Po jej nałożeniu nie mam usmarowanej twarzy w pomadce,chociaż mogę się założyć że tylko ja mam taki problem że brudzę się pomadkami.


























Tą pomadkę miałam tylko okazje mieć na sobie raz, tylko dla tego że na co dzień nie maluję ust. W ten dzień kiedy miałam ją na sobie byłam w Mc'Donaldzie i po zjedzeniu usta nadal wyglądały tak jak bym je dopiero pomalowała, zazwyczaj pomadki po jedzeniu mi schodzą. To nie jest pierwszy produkt z Golden Rose który pozytywnie mnie zaskoczył. Teraz odkładam pieniądze i kiedy tylko trafi mi się okazja polecenia do Polski to wybiorę się na duże zakupy.

Czy też posiadacie tą pomadkę? Jakie są wasze wrażenia? Czy używałyście też innych produktów marki Golden Rose?

18 komentarzy:

  1. Śliczny kolor, który idealnie Ci pasuje :)
    blog: sajecka

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście narazie nie posiadam żadnej pomadki z GR ale myślę, że jak się natrafi okazja to szybko lecę ją zakupić :)!

    Jesteś u mnie w polecanych blogach w moim najnowszym poście! :)
    MÓJ NAJNOWSZY POST - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomadka wygląda bardzo ciekawie, kolor ci pasuje ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy produktów z tej marki. Pomadka jest śliczna!
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie używałam tej szminki ale wypróbuję kiedyś ponieważ bardzo lubię ten odcień czerwieni. Do twarzy Ci w tym kolorze ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie Ci w tym kolorze! Uwielbiam GR :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ochh... gdy idę do szkoły, mijam centrum, w którym jest stoisko z Golden Rose. I nie mam zielonego pojęcia jak to się stało, że wiem o tych pomadkach bardzo długo, miałam wiele okazji żeby je kupić, a jeszcze tego nie zrobiłam... Muszę to w końcu nadrobić! ;)
    http://sweet-crocodile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam problem jak ty :( tez mieszkam w UK i nie mam możliwości zakupy produktu golden rose z czego ubolewam.

    Zapraszam do mnie: misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa szminka :) Ciekawy odcień czerwieni

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny, mocny kolor :))

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mieszkam w Anglii, i na co dzień nie mogę kupować golden rose :( ale ten produkt wydaję się fajny!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh, kocham crayony, jeszcze trochę i będę mieć wszystkie kolory, haha! Najlepsze kredki <3

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.