wtorek, 23 lutego 2016

Czy marzenia się spełniają?

Temat rzeka, nie jeden raz napotkałam się na innych blogach na ten tytuł lub podobny. Wiem że jest to już nudne czytać o tym samym na każdym blogu, jednak ja chciałam przedstawić to z mojej perspektywy, każdy ma swoją opinie i właśnie ja dziś podzielę się swoją.



Czy ja myślę że marzenia się spełniają? Moja odpowiedź to TAK i NIE.

♦ Marzenia się NIE spełniają, i NIE spełnią jeśli nic w tym kierunku nie robisz ♦
♦ Marzenia się NIE spełniają jeśli cały czas jesteś negatywny i szybko się poddajesz ♦

Jako pesymistka, wiem że punkt drugi jest mega trudny, nawet nie wiecie jak jest mi ciężko patrzeć optymistycznie na cokolwiek. Wydaje mi się że ludzie którzy nie są pesymistami nie rozumieją tego trudu, uważają że to nasza wina. Ja myślę że nie, jak może być to moja wina że myślę negatywnie? Nie wiem czy się tak urodziłam czy po prostu życie dało mi taki 'dar' by być do wszystkiego negatywnie nastawiona, ja tylko małymi krokami staram się myśleć pozytywnie jednak jak już tak robię zawsze wyjdzie coś nie tak i przez to się poddaje, a nie powinnam. Najważniejsze to pamiętać by się NIGDY NIE PODDAWAĆ!

A punkt pierwszy? Kiedyś gdzieś napotkałam się na cytat ' Dreams come true for those who wait '.
Czyli 'Marzenia się spełniają tym którzy czekają', NIE PRAWDA! Marzenia się nie spełnią jeśli będziesz siedzieć przed telewizorem z paczką chipsów czekając na jakiś cud! Musisz działać w tym kierunku. Musisz wstać i zacząć coś robić  by te marzenia osiągnąć. Jeszcze miesiąc temu miałam takie podejście do fotografii ' Jeśli trafi mi się jakaś okazja to ją wezmę' NIE NIE NIE! Czemu ja tak myślałam? Nie wiem, ale wiem że byłam głupia, gdy tylko polepszy się pogoda mam zamiar w końcu wziąć się za fotografie, chce dążyć do moich marzeń!
























Myślę że moje marzenia się spełnią jeśli będę codziennie robić coś w ich kierunku. Lepiej jest robić małe kroczki i codziennie osiągać coś innego niż stać w miejscu i czekać aż coś się stanie, a pewnie nic się nie stanie bo tak na prawdę na to nie 'zasłużyliśmy'.  Lepiej jest na to zapracować bo będziemy mieć również z tego satysfakcje.  A przede wszystkim musimy wierzyć w siebie!

Pracując na lotnisku spotkałam ostatnio pewnego starszego Pana, który powiedział mi żebym dążyła do swoich marzeń, bym dużo podróżowała bo podróżowanie nauczy mnie więcej niż szkoła. Pomimo że nie do końca zdałam szkołę i nie mam zamiaru iść na studia to on powiedział że to nie oznacza że będę NIKIM w przyszłości...

12 komentarzy:

  1. Ostatnio sama zauważyłam jaka ze mnie wielka pesymistka! Nawet jak schodzę lub wchodzę po schodach wyobrażam siebie jak lecę i rozwalam sobie zęby :D haha. Ale takie już życie, naprawdę życie pesymistki jest ciężkie, mam nadzieję, że chociaż będę bardziej realistką niżeli pesymistką. Czas okaże czy da się to jakoś zmienić. A co do marzeń. Sama miałam kiedyś podejście 'nie będę się starać, samo do mnie przyjdzie' a teraz? Teraz to trzeba ruszyć dupę by się uczyć i dowiadywać jak można sobie to marzenie spełnić! :)

    Pracujesz na lotnisku?? Co takiego tam robisz? Opowiedz o swojej pracy! Pewnie poznajesz wielu fajnych ludzi np. jak ten Pan opisany wyżej! :)

    POWODZENIA W ŻYCIU, MALEŃKA! :)
    i dziękuje za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. marzenia sie spelniaja, jest na to wiele dowodow!

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to opisałaś :) Bo w końcu marzenia są po to, by je spełniać :D
    OBSERWUJE
    OUURSELVES.BLOGSPOT.COM -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzenia się NIE spełniają, marzenia SIĘ SPEŁNIA :) takie moje zdanie.
    I ten pan miał rację, to, że nie idzie się na studia, nie konczy szkoły nie znaczy, że będzie się nikim! ;) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. marzenia się spełnia, samo nic nie przyjdzie :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak nigdy się nie poddawać. Życie lubi nam robić niespodzianki.

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podniosłaś mnie na duchu tym postem :) Ostatnio mam w sobie dużo negatywnych myśli, które zdecydowanie odpychają mnie od moich marzeń :( to super że masz tak silne podejście i wiarę :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jest latwo ale nie mozna sie poddawac! :* Trzymam za ciebie kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli sie nie wierzy w marzenia to się nie spełnią :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. no dokaładnie, temat rzeka! ale najważniejsze to sie nie poddawac, tylko robic swoje a prędzej czy pożniej uda nam sie dojśc do celu czy tez zrealizować swoje marzenia !
    zapraszam też do mnie, może zaciekawię :)
    www.shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.