niedziela, 3 stycznia 2016

Zdjęciowe podsumowanie roku 2015

Podsumowanie blogowe było więc teraz nadszedł czas na podsumowanie zdjęciowe. Zazwyczaj robię to na facebooku ale chce napisać trochę więcej o tym roku. To był ciężki rok, więc zapraszam do rozwinięcia posta jeśli chcecie się dowiedzieć więcej.



Zacznę od tego że rok 2015 był trudny jeśli chodzi o zdjęcia. Pod koniec 2014 roku złapał mnie brak weny, brak motywacji i brak zainteresowania w fotografii. Czemu? Przez College, gdy chodziłam do Collegu robiłam zdjęcia tak jak nauczyciele chcieli, zdjęcia 'musiały' być podobne do stylu artysty którego wyszukiwaliśmy. Podobne? Jeśli nie wyglądały tak samo to twoja ocena automatycznie była niższa... Nie mogłam tego pojąć, przecież w fotografii nie chodzi o kopiowanie, można się kimś inspirować ale inspiracja nie oznacza że zdjęcie ma dokładnie tak samo wyglądać jak zdjęcie osoby którą się inspirujemy. W maju miałam sesje z Karoliną, sesja była dla firmy 304# Clothing. To była moja ostatnia sesja, po tym zrobiłam sobie pół roczną przerwę. Zrobiło mi to lepiej, miałam większą chęć by złapać aparat w ręce i iść na sesje.























Sesja dla 304# z Karoliną TUTAJ.

Plusy 2015 roku fotograficznego:
• Współpraca z 304# Clothing
• Współpraca z KissMeBangBang
• Współpraca z modelkami i makijażystkami - w roku 2015 poznałam dużo utalentowanych osób. 























Sesja Pop Art TUTAJ.

Ilość sesji na których byłam wynosi 14. Jest to bardzo mało moim zdaniem, szkoda. Cały czas jestem na etapie budowania swojego portfolio i chciała bym by ten rok przyniósł mi więcej sesji niż poprzedni. Chce się nadal uczyć, rozwijać, poznawać nowe twarze i talenty. Myślę że w tym roku nie zrobiłam żadnego 'szału'.


























Cała sesja TUTAJ. 

Chce podziękować każdej osobie z którą nawiązałam współprace, bez was nie było by wcale zdjęć. 
Również dziękuję każdemu kto obserwuję moje prace, komentuje, lubi itp itd. Bez was moja motywacja by wygasła całkowicie! DZIĘKUJĘ!

13 komentarzy:

  1. Wspaniały i ciekawy blog a zdjęcia cudne😀 jeśli masz chęć zapraszam:http://Lejdiwitawas.blogspot.com.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. niby 14 to malo, ale zdjecia cudne!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne zdjęcia! jestem pod wrażeniem! wszystkiego dobrego w nowym roku!
    obserwuję!
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcia! Nie mogę się napatrzeć. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wielki talent do fotografii! gratulacje dużych sukcesów!


    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Być może i mało, ale ważne, że jakiekolwiek były więc nie ma co narzekać. Na pewno w tym roku da ci się zrobić więcej i życzę ci tego :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w 2016 roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. sesja pop art *-* świetne!
    chyba też zrobię takie podsumowanie, świetny pomysł :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia ! Wow, niesamowite <3
    Pozdrawiam i obserwuję
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadnego szału? Moim zdaniem nie masz się czym martwić bo zdjęcia są naprawdę super. W każdym razie mam nadzieję, że pod koniec 2016 roku będziesz z siebie dużo bardziej zadowolona i usatysfakcjonowana. A ja mam nadzieję, że za każdym razem jak wklikam Twój blog to opadnie mi szczęka z zachwytu:)

    Pozdrawiam,
    Najszczuplejsza
    [najnajszczuplejsza.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne sesje, jest dobrze a będzie jeszcze lepiej :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.