środa, 6 stycznia 2016

To już 19 lat

Dziś są moje urodziny, nie mogę uwierzyć że od dziś będę mieć 19 lat...Z tej okazji postanowiłam napisać posta w którym trochę podsumuje swoje momenty w życiu oraz w 2015 roku.  Mam nadzieję że post wam przypadnie do gustu, i obiecuję że w następnej notce nie będę już podsumowała nic więcej ( bo to już 3 post w którym to robię, haha).


Szósty stycznia rok 1997, godzina 21:55 przyszła na świat mała świnka, i pisze świnka bo przyszłam na świat ważąc 4kg i 200gram... Śmieje się z tego i zarazem współczuje mojej mamie że musiała nosić w sobie takiego wieloryba. Nie będę pisać swojej biografii ale stwierdziłam że to nawet śmieszne rozpoczęcie.



W 2007 roku wyprowadziłam się do Londynu, miałam wtedy 11 lat. A 16 stycznia minie 8 lat odkąd mieszkam w UK. Prawię polowe życia już mieszkam w UK a czuję się jak bym mieszkała z jakieś 2 lata.  


W 2010 roku dostałam swoją pierwszą lustrzankę dzięki której zaczęłam poznawać świat fotografii. Zaczęłam na robieniu zdjęć wszystkiego, kwiatki, szklanki i inne duperelki. Teraz jednak skupiam się bardziej na robieniu zdjęć ludziom. Czemu? Uwielbiam współpracować z innymi, myślę że to bardzo dobra rzecz bo możemy się dużo nauczyć od innych.


Kolejny fajny moment w zyciu to jak w 2012 roku pojechałam na szkolną wycieczkę do Francji. Wycieczka krótka bo to były chyba 3 lub 4 dni wycieczki ale było super! Byłam wtedy również w Disney Landzie ♥.


W 2014 roku schudłam, pokazała bym wam zdjęcia przed i po ale nie mam zbyt dobrych. To jest chyba największy dla mnie sukces i jestem bardzo z siebie dumna! Schudłam aż 6kg, i moja waga nadal się utrzymuję. Wtedy chodziłam na siłownie prawię codziennie bo szkoła nam oferowała ją za darmo, więc z tego skorzystałam.


Teraz przechodzimy do roku 2015, w którym zrobiłam sobie pierwszy tatuaż, a raczej pierwsze dwa tatuaże.  Mój pierwszy tatuaż zrobiłam sobie w maju, to był tekst z piosenki Lany. Dużo dla mnie ten napis znaczy więc nie żałuję i żałować nie będę.


Mój drugi tatuaż zrobiłam w sierpniu. To był totalny spontan, wraz z moim chłopakiem nudziliśmy się i stwierdziliśmy że przydał by się kolejny tatuaż. I o to powstał mój tatuaż na udzie.


Nie martwcie się był przemyślany, bo już dawno planowałam tatuaż wilka.
Ciekawe co przyniesie ten rok? :D Pozdrawiam i do następnej notki! ♥

16 komentarzy:

  1. juz 19! wszystkiego najlepszego! Zazdroszczę mieszkania w UK:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, i szczerze to nie ma czego zazdroscic ;p

      http://comocarmen.blogspot.co.uk/

      Usuń
  2. Jaka malutka świnka :* i piękne tatuaże :) jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny urodzinowy post :) Wszystkiego najlepszego! <3
    ojeju WILK <3 <3 <3

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego! cudowne podsumowanie 19 lat życia! WOW! 8 lat mieszkasz już w UK, ja mieszkałam 6 ale wróciłam do Polski ! ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na post! Wszystkiego najlepszego i masy sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spełnienia marzeń! A ten wilk jest niesamowity. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne tatuaże! *.*

    green0floor0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne te tatuaże <3 Wszystkiego najlepszego <3 Zapraszam do mnie -> karolinyjia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tatuaże a twój jest mega 😉😍

    marlenaa_parr.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.