niedziela, 17 stycznia 2016

Sobota w Sky Garden

Wszystko ostatnio się mi psuje lub na wszystko nie mam czasu, jednak beznadziejnie jest być dorosłym... Ostatnio tęsknie za dniami kiedy chodziłam do collegu, tęsknie za tym że jak mi się nie chciało iść do szkoły to po prostu tam nie szłam, teraz już tak nie mogę i pomimo tego że codziennie rano mam problem ze wstaniem to niestety muszę to zrobić.  Zepsuł mi się monitor i teraz używam telewizora jako zastępstwo, nie wiem nawet czy zdjęcia które przygotowałam do dzisiejszego posta mają dobre kolory czy nie więc jak coś jest nie tak ze zdjęciami to przepraszam.


Przejdę to prawdziwego tematu notki, wczoraj wraz z moim chłopakiem wybraliśmy się do Sky Garden. Planowałam już tam iść jakoś w jesień ale samemu to nie to samo. Co to jest Sky Garden? Budynek który ma 35 pięter i właśnie na tym 35 piętrze znajduję się 'ogród' z którego jest widać cały Londyn! Bardzo fajne miejsce, straszenie mi się podobało tam i pójdę tam jeszcze nie raz. Wejście do tego ogrodu jest ZA DARMO, tylko trzeba zarezerwować miejsce. Więc jak ktoś z was będzie się wybierał kiedyś do Londynu to na pewno musicie tam iść! Teraz zapraszam do obejrzenia zdjęć.


13 komentarzy:

  1. Niesamowite miejsce! Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zwiedzić Londyn z tym pięknym ogrodem na czele. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&tvseries&films

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjęcia !
    rokiand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tam pięknie.. :) Nie przejmuj się, zła passa minie :D A w odp. na komentarz u mnie: No właśnie powiem ci, że ja tak dla odmiany teraz mam czas, bo jestem na wolontariacie w przedszkolu czyli przychodzę tam o której chcę i jestem tak długo jak chcę, a jak na ironię nie umiem się wyrobić z blogiem i yt... a jak chodziłam do szkoły to jakoś ogarniałam :D
    Zapraszam! BLOG I ASK

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo zdecydowanie chciałabym tam pójść. Może kiedyś uda mi się wreszcie wpaść do tego Londynu :p

    OdpowiedzUsuń
  5. jeju, jak tam jest piękne! cudowne zdjęcia! :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. widać, że świetnie się bawiłaś :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki, piękne zdjęcia !! <33

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post, http://liikeeme.blogspot.com/2016/01/kosmetyczni-ulubiency-miesiaca.html

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że jest za darmo :) widoki są obłędne ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej, nominowałam cię do LBA, które pomoże ci się wybić, mam nadzieję, że je zrobisz :) Zajrzyj do mnie, aby dowiedzieć się jakie masz pytania.

    http://paulinaxnowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite miejsce! :) Chciałabym je odwiedzić. Niestety nigdy nie byłam w Londynie. Piękne zdjęcia! Zapraszam do mnie caroliv-photography.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak tam cudownie! ^^

    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.