sobota, 23 stycznia 2016

Revolution - Eyebrow kit

Jeśli mnie ktoś z was obserwuje na instagramie to pewnie widzieliście że jakiś czas temu dodałam zdjęcie palety Revolution i pisałam że nie długo będę pisać o tym na blogu. No więc przepraszam że te nie długo zamieniło się w parę tygodni, ale zupełnie o tym zapomniałam. Jednak już dziś nastał ten dzień w którym w końcu o tym napisze.


Tą paletę dostałam od mamy, kopiła mi ja w SuperDrug za £8, w przeliczeniu na Polskie to wychodzi 40 zloty. Czy ta paleta jest warta swojej ceny? Przekonajcie się sami;

Wygląda ona tak:


Paleta posiada 4 cienie, 2 wax, eyebrow arch enhancing cream , highlihgster no i kredkę . W zestawie również znajdziemy 2 pędzle i pensete - ja od razu się pozbyłam tych pędzli tylko dla tego ze są zbyt małe i nie wygodnie się mi je trzyma. Co do pensety to nie jest najgorsza jednak jej nie używam bo posiadam już jedna którą preferuje.


Na powyższych zdjęciach możecie zobaczyć jak mniej więcej reprezentuje się to na skórze, niestety pierwszy cień jest tak jasny że praktycznie go nie widać, ja używam najciemniejszych ponieważ ja i tak mam ciemnie brwi. Poniżej znajdziecie moje 'selfies' na których widać jak ja używam tej palety. UWAGA, nie jestem ekspertem jeśli chodzi o makijaż, maluję się tak jak umiem więc nie krytykujcie mnie za bardzo haha.


Ja bardzo lubię używać tej palety, jeśli chodzi o makijaż co brwi są dla mnie najważniejsze i najdłużej mi zajmuję ich malowanie. Polecam tą paletę każdej dziewczynie która też lubi wypełniać brwi!

19 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentuje ta paletka na brwiach, koniecznie muszę wypróbować.

    Zapraszam do mnie
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję Cię już jakiś czas i może się powtórzę, ale piękna z Ciebie dziewczyna. Powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa paleta, nigdy o niej nie słyszałam :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam i polecam. Świetny wpis! Twoje posty są bardzo ciekawe i inspirujące!
    Ja dopiero zaczynam! https://www.butshefancy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam okazji jej jeszcze mieć, ale widać że prezentuje się ciekawie:)
    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się na nią skuszę, akurat wczoraj znalazłam ją w internecie :)
    Ślicznie wyglądasz na ostatnich zdjeciach<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha nie wierzę, ja to mam szczęście :D Od jakiegoś czasu szukam czegoś do brwi, nwm co wybrać kredkę czy cienie. Trafiłam na ten post i muszę rozważyć tą opcję :)

    divine-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesli lubisz sie bawic makijazem to polecam ta palete ! :)

      Usuń
  8. Akurat mi by się przydał ten jasny ;p fajna paleta
    Zapraszam do mnie inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja długo nie mogłam znaleźć odpowiedniego koloru dla brwi. Ale raz mama coś przyniosła i mam xD

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post!
    Obserwuję i liczę na rewanż!
    http://mikolajkulicki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna i przydatna paleta ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pościk ! ;D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. No wydaję się fajna ta paletka :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja siostra miała chyba tą paletkę, tak mi sie wydaje :) Coś dla brwi :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że posiada różne odcienie ;)) I super też prezentuje się na twoich brwiach!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.