sobota, 9 stycznia 2016

Recenyja: Maseczka do twarzy III

Miłego weekendu kochani! A że już tu jesteś to zapraszam do przeczytania dzisiejszego postu! Pojawiam się po raz kolejny z recenzją maseczki do twarzy ale obiecuje że to już jest ostatnia, przynajmniej na razie.


Od producenta: Odświeża i łagodzi skórę.

Pojemność: 15ml

Zapach: Maseczka składa się z ogórków i z minerałów z martwego morza, zapach mi się podobał.


Cena: 99p za 2 lub 3 maseczki.

Wydajność: Na raz.

Działanie: Maseczka ma odświeżyć i łagodzić skórę. Czy moja skóra była odświeżona? Tak. Czy była załagodzona? Tego bym nie powiedziała, aczkolwiek nie jestem pewna.

Moja ocena i opinia: Powiem wam tak, wszystkie 3 maseczki o których napisałam, sprawiły się bardzo dobrze. Wiadomo użyłam je tylko raz ale po każdej było widać lub czuć jakiś efekt. Jeśli chodzi o tą maseczkę to bardziej było widać efekt niż go czuć. Wcale nie jest to złe, a raczej bardzo dobre bo raczej chcemy widzieć efekty niż je czuć chociaż fajnie jest też poczuć to że skóra jest odświeżona. Jednak myślę że po paru użyciach w końcu byśmy i to poczuli, daje 9/10.


Jest tu może ktoś, kto zajmuję się rysowaniem 'outlines'? Jeśli tak to dawajcie znać w komentarzach, potrzebuję kogoś kto by mi z czymś pomógł! Pozdrawiam! :)

8 komentarzy:

  1. to dobrze ze sie spisala!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Maseczka wygląda zachęcająco, chociaż ja sama nie jestem ogromną ich zwolenniczką. Wolę zwykłe toniki, ale wiadomo, że tonik nie zawsze pomoże.

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka wydaje się bardzo ciekawa, tak jak pozostałe 2 :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam używać maseczek :) I ta wydaje się również być ciekawa!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. WYgląda naprawdę fajnie, ja jednak jestem wierna maseczkom z ziaji ;)

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w koncu muszę zainwestować w jakieś maseczki i zadbać o cerę, bo ostatnio mam strasznie wysuszoną. Jeszcze ferii nie zaczelam wiec nie ma czego zazdroscic! I jestem niestety zagozona z matmy, wiec popadlam w strasznego dola. >.< U ciebie nie ma dni wolnych w okresie zimowym? :)
    Przegladalam twoje ostatnie zdjecia. Jedna sesja zdobyla moje serce. Do niej tez dodalam komentarz. Trzymaj sie kochana i zapraszam na nową sesje u mnie. W koncu sie doczekalam ladowarki!! :D

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wprost uwielbiam maseczki, a ta wygląda zachęcająco. Najlepsze są właśnie te odświeżające skórę. ;)
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.