niedziela, 31 stycznia 2016

Nagość w reklamach, tak czy nie?

Czytając Brytyjskie wydanie magazynu Vogue natknęłam się na artykuł napisany przez Sophie Dahl, byłą modelkę. Artykuł 'Naga Prawda' w którym Sophie opowiada trochę o początku jej kariery ale również, wypowiada się na temat nagiej fotografii. Bardzo spodobał mi się ten artykuł i chciałam tutaj troszkę na ten temat 'po dyskutować' bo jak wiadomo, każdy ma swoją opinie i z chęcią się dowiem co wy na ten temat myślicie.


'Nie rozumiem publicznej nagości, i nie interesuje mnie nagość w reklamach,  chyba że produkt reklamowany jest... Nie wiem... krem na sutki? Nie rozumiem. Może znieczuliłam się przez te wszystkie lata udawania z relaksowanej w pokoju pełnym nieznajomych w samych stringach, jakikolwiek jest tego powodów, nie rozumiem dla czego ludzie chcą być nago w publicznych miejscach....' - Sophie Dahl na temat nagich zdjęć.



Myślę że Sophie ma dużo racji jeśli chodzi o nagie zdjęcia w reklamach. Jeśli jakaś tam firma chce sprzedać perfumy to czy modelka do ich reklamowania musi być od razu nago? Moim zdaniem nagość jest sztuką w fotografii lub w malowaniu. Nie rozumiem za bardzo po co do sprzedania szminki modelka musi być bez ubrań? Zajmuję się fotografią już prawie 6 lat i jeszcze nie miałam okazji by robić akta. To nie jest dla tego że takie zdjęcia mi się nie podobają, bo prawda jest taka że podobają mi się, ale dla mnie sfotografowanie nagiego ciała jest 'sztuką', po prostu szukam dobrego pomysłu i modelki by te zdjęcie po przez patrzenie na nie miało emocje. Moim zdaniem nagość to temat delikatny i nie zgadzam się z tym by nagość była wykorzystywana w reklamach no chyba że tak jak napisała Sophie, chcesz 'sprzedać krem na sutki'. Nie wyobrażam sobie siebie pozującej nago dla ludzi którzy chcą sprzedać buty, czuła bym się wtedy tak jak bym sprzedała swoje ciało i swoją duszę.  Nagość jest piękna ale nie wtedy kiedy się sprzedajesz, tylko wtedy kiedy wiesz że tworzysz dzieło.


To jest moja opinia, a wy co myślicie na ten temat? Czy nagość powinna być używania do reklam czy nie? Z czym wam się kojarzy nagość na zdjęciach? Koniecznie zostawiajcie swoje opinie!

10 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą! ;)

    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie rozumiem dlaczego reklama perfum i musi być od razu na osoba :/

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przeciwna takim zdjęciom w gazetach!
    Super post :D
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. poruszyłaś bardzo ciekawy temat, ja uważam, że nagość może być stosowana do reklam, jednak z umiarem i nie do wszystkich. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post :)
    Paulinandmee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie bardzo podoba się nagość zakryta w fotografii, ale nie w reklamach. Oglądałam ostatnio reklamę perfum, gdzie modelka wskoczyła w samych szpilkach do wody i to źle wyglądało.


    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako; Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy temat. Mamy XXI wiek także wszystko można
    Zapraszam: Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bez nagości reklamy też były by fajne :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.