wtorek, 12 stycznia 2016

Filmy

Dzisiaj post z innej beczki a dokładniej to dziś napisze trochę o filmach które ostatnio obejrzałam. Nie które są stare i może już ktoś z was oglądał a jeśli nie to w tej notce zobaczycie czy jest wgl warto obejrzeć. Zapraszam do rozwinięcia posta!


The Stanford Prison Experiment (2015) - Ogólnie ten film przedstawia eksperyment które na prawdę był przeprowadzany w 1971 roku. Skąd wiem? Bo uczyłam się o tym na psychologi i to w sumie był jedyny eksperyment który wzbudził moje zainteresowanie. Co do filmu, z pośród 75 kandydatów wybrano 24 studentów płci męskiej którzy byli podzieleni na pół.  Jedna połowa miała role więźnia a druga połowa miała role strażnika. Resztę musicie zobaczyć sami, jednak jestem trochę zawiedziona bo dużo szczegółów ominęli ale myślę że to dla tego że w prawdziwym eksperymencie takie rzeczy się działy że po prostu nie chcieli tego pokazać w filmie. Polecam go wam a moja ocena to 7.5/10.


Gravity, PL: Grawitacja (2013) - W filmie występuje Sandra Bullock i George Clooney. Cały film odgrywa się w kosmosie. Dr. Ryan Stone (Sandra Bullock) jest na swojej pierwszej misji gdzie dobiega do katastrofy w której transfer jest zniszczony, pozostawiając Ryan i Matt osieroconych w przestrzeni kosmicznej bez  żadnego powrotu na ziemię. Moja ocena to 9/10.


Absolutely Anything (2015) - Komedia, Sci-Fi. Angielski film w którym pewnego dnia, pewien mężczyzna dostaje moc która pozwala mu robić wszystko. Chwyt tego jest taki że on jest testowany przez kosmitów z galaktyki. Jeśli jesteście fanami komedii to ten film może się wam spodobać, moja ocena to 8/10.


Na razie tylko podaje 3, ale jeśli ten typ posta się przyjmie u mnie na blogu to będę częściej takie dodawać bo ostatnio oglądam sporo filmów. 

8 komentarzy:

  1. Z tych trzech filmów oglądałam tylko 'Grawitację'. Z chęcią obejrzę pozostałe dwie propozycje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten 3. moze mi sie spodobac!:3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się przyznać że żadnego filmu z wymienionych nigdy nie oglądałam muszę to zmienić :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie oglądałam tych filmów ;) ale może zabiorę się za Grawitacje

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę obejrzeć film grawitacja ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.