sobota, 2 stycznia 2016

Blogowe podsumowanie 2015 roku

Jak tam po sylwestrze kochani? Miałam wczoraj zrobić podsumowanie, niestety nie byłam w 'stanie'. Pewnie sobie myślicie że musiałam nie źle zabalować,  bawić się bawiłam dobrze (w końcu sylwester) ale bez przesady. Wczoraj miałam ból głowy w sumie nigdy takiego jeszcze nie miałam że połowę dnia spałam bo nie mogłam nawet patrzeć na nic, samo światło dzienne mnie raziło. No ale dosyć już o mnie, zacznijmy podsumowanie.


Bloga posiadam od 2013 roku lecz dopiero w 2015 roku wzięłam się za niego na bardziej 'poważnie', a dokładniej to dopiero od września zaczęłam się przykładać do bloga. Jestem zadowolona z podjęcia tej decyzji, dużo dzięki temu się nauczyłam ( więcej niż w szkole xD) poznałam tutaj kilka bardzo fajnych i miłych blogerek oraz napotkałam się na różne świetne blogi.  Jednym zdaniem, nie żałuje wcale tego że poświęcam swój wolny czas na pisaniu.

Co mnie dokładnie blogowanie nauczyło?
1. Organizacja czasu - Jestem jeszcze w tym 'amatorem' ale zauważyłam że coraz lepiej mi to idzie. Miałam zawsze z tym problem, nigdy nie mogłam się wyrobić z czasem.

2. Pozytywne nastawienie -  Całe życie byłam pesymistką, i nadal nią jestem ale próbuje to przebić. Gdy moja głowa wypełnia się negatywnymi myślami, że to nie wyjdzie, to tak nie będzie to mówię do siebie STOP, czemu ja myślę negatywnie? Przecież jeśli raz nie wyszło to nie znaczy że mam się poddawać, trzeba walczyć dalej o swoje by dojść do celu!

3. Planowanie - Wiąże się to dużo z organizacją czasu i z pozytywnym nastawieniem, dzięki tym dwóm umiem zaplanować sobie tydzień, wiem co w danym dniu mam do zrobienia i to robię. Ale nie tylko, również dzięki temu mam swoje 'cele' (nie nie postanowienia nowo roczne) które będę powoli spełniać.

4. Nowe hobby - Odkryłam że lubię blogować, to teraz zalicza się do mojego hobby.

Postanowienie na nowy rok? Jedynie to to, by nadal pisać tak często na blogu jak robiłam to przez ostatnie parę miesięcy.

A was coś blogowanie nauczyło w 2015 roku?Macie jakieś postanowienia nowo roczne związane z blogiem? Pozdrawiam i dziękuję za życzenia nowo roczne! W następnym poście podsumowanie mojego roku fotograficznego, i zastanawiam się czy napisać coś o sylwestrze?

4 komentarze:

  1. Ja nie mam żadnych postanowień związanych z blogiem, ogólnie nie mam żadnych postanowień :p

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, moj blog ma juz szersze grono odbiorcow, wiec jestem szczesliwa.:D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie bloguję od kilku miesięcy, ale też uznałam, że stało się to moim hobby. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie przede wszystkim zaczęło uczyć odpowiedzialności. Posiadam bloga nawet dłużnej niż ty, ale dopiero pod koniec 2015 roku zaczęłam uczyć się systematyczności i staram się ją ciągnąć. Postanowiłam w przyszłym roku pozamykać serie, które otworzyłam i starać się max co dwa tygodnie pisać post. Obyśmy obie dotrwały w swoich postanowieniach i systematyczności :) pozdrawiam [www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.