wtorek, 22 grudnia 2015

Test Shoot

Wzeszłym tygodniu byłam na zdjęciach które tak na prawdę były robione jako test. Tym razem współpracowałam z projektantką sukien ślubnych która poprosiła mnie byśmy zrobiły sesje w których mogło pokazać swoje projekty na nowy rok. Nie były to sukienki a ozdoby na głowę oraz na ramiona. Projekt jest nie typowy co mi się bardzo spodobało. Zapraszam do rozwinięcia posta by zobaczyć zdjęcia.


Lubicie nie typowe projekty? Ja właśnie bardzo, myślę że dobrze jest eksperymentować bo czasami może wyjść na prawdę coś fajnego! Zapraszam do obserwowania mojego FANPAGE oraz INSTAGRAMA gdzie dodaje zdjęcia jeszcze zanim dodam je na bloga.

Mod: Amy Humphries
Projekt: Rita Colson
Foto: Ja (Joanna Ruminska)








Co myślicie?  Koniecznie zostawiajcie swoje opinie w komentarzach. Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. WOW! Masz wielki talent do robienia zdjęć, są one wykonane z pomysłem ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kreatywna sesja. Lubię takie niesztampowe pomysły. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie nie typowe projekty ! Super pomysł !
    www.magfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczne :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia przepiękne :)
    aleksaandrinee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Projekt rzeczywiscie nietypowy ale zdjecia wyszly rewelacyjnie! zachwycily mnie szczegolnie 3 i 4 od gory :O Powiedz mi jak ty to robilas ze przyslonilas modelke taka biala mglą ? :)
    Buziakiiii!

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.