czwartek, 3 grudnia 2015

#TBT - Throwback Thursday

Ostatnio cały czas myślę jak by tu polepszyć bloga? Może więcej zdjęć? Może jakieś tematyczne posty - chociaż to zły pomysł bo z moim pismem jest źle, i wiem o tym doskonale ale robię co mogę. No więc wpadłam na pomysł żeby zrobić post #TBT znany nam hasztag z instagrama czyli Throwback Thursday co po Polsku oznacza ''Czwartkowy powrót do przeszłości''? Inaczej tego nie umiem przetłumaczyć. No więc dziś cofniemy się do pierwszej notki która powstała na tym blogu w 2013 roku!


Tytuł tego posta to 'Pierwsza notka + Jak przerabiam zdjęcia',  tytuł średnio zachęca do przeczytania tego posta szczególnie pierwsza cześć tej nazwy. No ale wracając do tematu to w tym poście pokazałam mały tutorial w tym jak 'przerabiam' zdjęcia.  Wiele się zmieniło od tego czasu bo teraz mam więcej praktyki więc inaczej przerabiam zdjęcia ale kłamała bym gdybym powiedziała że tej metody wcale nie używam, bo używam.


Patrząc na styl w jakim pisałam to trudno mi stwierdzić czy się zmienił czy nadal jest taki sam. Wiem że dużo się powtarzałam z pewnymi słowami i wiem że nadal to robię, niestety mój Polski jest w pewnym stopniu ograniczony w końcu chodziłam w Polsce tylko 5 lat do szkoły.  Więc pozostawiam to wam do oceny, czy mój styl pisania się zmienił? Jeśli tak to na lepsze czy na gorsze? Walcie śmiało.


Link do posta TUTAJ ← Może ktoś się skusi na przeczytanie tego tutoriala, myślałam żeby zrobić jakiś nowy tutorial tylko że mój photoshop na razie nie działa tak jak powinien więc muszę się wstrzymać.

Podoba się wam ten typ posta? Zastawiałam się czy może robić taką notkę co tydzień lub co miesiąc,  i nie tylko na temat starszych postów ale mogła bym się z wami dzielić jakimiś zdjęciami itp. Co o tym myślicie? Dawajcie znać, wasza opinia jest dla mnie bardzo ważna.

15 komentarzy:

  1. Chętnie czytałabym tego typu notatki, wydają się być naprawdę bardzo ciekawe :-)

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł, żeby wrócić do pierwszego posta!
    Bardzo podoba mi się zdjęcie po przerobieniu, ma w sobie 'magię' ;)

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne jest to przerobione zdjęcie *,*
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy post, fajnie jest czasem wrócić do przeszłości.

    Zapraszam do mnie.
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o TBT ale nie sądziłam że można go przekształcić w post :) Pomysłowo ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No jest to bardzo dobry sposób na odświeżenie starszych postów, także mi się podoba :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny pomysł, bardzo oryginalny i ciekawy :)
    sama lubię powracać do starych wpisów, myślę że
    uczą nas samych i pokazują jak się zmieniamy :)
    podoba mi się to przerabianie, prawdę powiedziawszy
    oryginał to bardzo dobre zdjęcie a przerobione wygląda
    jak w zaczarowanym lesie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Możesz robić takie notki tak często jak chcesz, ja bardzo je lubię! :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, fajny pomysł. Mój pierwszy post jest nudny jak flaki z olejem i raczej nie nadaje się do zrobienia o nim posta :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Rób więcej tutoriali bo wygladają cudownie! Pozdrawiam i zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł z powrotem do pierwszego posta :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ale super jest to zdjecie :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja z chęcią bym zobaczyła więcej postów właśnie o przerabianiu zdjęć, bo sama wciążsię uczę :P a może masz jakieś ciekawe tricki ^^

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.