środa, 30 grudnia 2015

Recenzja: Maseczka do twarzy II

Witajcie, pamiętacie jak ostatnio pisałam recenzje o maseczce do twarzy? Jeśli nie to nic się nie stało i jeśli jesteś zainteresowana to zapraszam tutaj. A w dzisiejszej notce robię kolejną recenzje,kolejnej maseczki. Zapraszam do rozwinięcia posta! :)


Od producenta: Maseczka odżywia i odświeża skórę. Głęboko czyści pory a minerały z  martwego morza wyciągają brud i zanieczyszczenia. Skóra będzie czysta i bardziej promienna.

Pojemność: 15ml

Zapach: Maseczka ma trudny do opisania zapach, bo pachnie cytryną ale nie tylko. Mi zapach nie przypadł do gustu.


Cena: Tak jak poprzednia maseczka albo 99p za 2 albo za 3. TANIA!

Wydajność: Na raz.

Działanie:  Zauważyłam od razu po zmyciu maseczki że moje pory się POMNIEJSZYŁY! Jestem w szoku bo maseczka jest bardzo tania ale zadziałała cuda na mojej twarzy. Polecam.

Moja ocena i opinia: KOCHAM JĄ I BĘDĘ JĄ KUPOWAĆ CZĘŚCIEJ! Niestety odejmuje jeden punkt za zapach ale tak to polecam i na pewno nie raz z niej skorzystam. Dla osób które mają problemy z porami i tłustą cerą - POLECAM NAJBARDZIEJ.  Daje 9/10.


6 komentarzy:

  1. krótko i zwięźle :D szok, że działa od razu :o
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa maseczka, w jakim sklepie ją kupiłaś? Może kupie gdy będę w UK :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze się, że taka maseczka Cię zadowoliła. Wygląda dosyć ciekawie, szkoda, że w Polsce takiej nie znajdziemy (a może, nie wiem :D). Ja na razie żyję w zgodzie z maseczkami z Avonu. Nie super super, ale pomagają. Kiedyś znajdę taką odpowiednią dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampana piccolo,
    Brokatu na czoło,
    Uśmiechu na twarzy,
    Szampańskiej zabawy,
    Życzeń serdecznych,
    Wspomnień najlepszych
    oraz braku kaca
    kiedy w nowym roku pamięć wraca

    Udanego nowego roku!

    Blog z opowiadaniami:
    wankostories.blogspot.com
    Blog z przemyśleniami:
    wanko-san.blogspot.com

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.