poniedziałek, 28 grudnia 2015

Outfit #5

Nie mogę się ostatnio z czasem pogodzić. Zauważyłam że odkąd zaczęłam prace to nie mam czasu na nic, zupełnie na nic... Zaczyna mnie to powoli stresować bo nie chce być osobą która w tygodniu chodzi do pracy a w weekend leży i nic nie robi i od poniedziałku na nowo, to samo. Nie miałam też czasu usiąść przed komputer ostatnio bo zachciało mi się robić przemeblowanie i zajęło mi 2 dni żeby ogarnąć pokój i tak naprawdę nadal jest bałagan ale to nic. Przechodząc do notki...


Dawno nie było tutaj outfitów, no więc tydzień temu poprosiłam mojego chłopaka żeby zrobił mi parę zdjęć na bloga no i dziś w końcu wzięłam się za napisanie tego posta.




Koszulka: Matalan • Spodnie: Next • Buty: Deichmann • Harness: Midnightclothing

Podoba się wam? Co tam u was słychać? Jak po świętach?

6 komentarzy:

  1. ale ladnie wygladasz!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czerń w każdym wydaniu :) Masz piękne nogi i biodra ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. praca pochlania mnostwo czasu, tez sie boje ze jak pojde do pracy to nie bede miec czasu na nic :(
    bardzo ladny zestaw! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny klasyczny zestaw, a te paski przy dekolcie dodają charakteru. ; ) Niestety brak czasu dosięga wszystkich po kolei. ; (

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluzka jest cudowna ♥ świetne tło do zdjęć :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne zdjecia Asia ! czern bardzo Ci pasuje!! :*

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.