wtorek, 8 grudnia 2015

Life Hacks

Witajcie, odliczacie już dni do wolnego? Ja w tej notce przychodzę z 3 radami na 'ułatwienie' życia.  Parę tygodni temu jak jechałam w metrze napotkałam się na ciekawą stronę w gazecie METRO, 'Life Hacker', w tym dziale były opisane tryki na ułatwienie życia. Stwierdziłam że podzielę się tym z wami bo może komuś się te tryki spodobają i zastosujecie je w swoim życiu.



1. Pobudka - Nikt nie lubi wcześnie wstawać, szczególnie kiedy trzeba iść do szkoły/pracy, często dzieje się tak że możemy nie słyszeć budzika.  A czasami też przez przypadek wyłączamy budzik i ponownie zasypiamy po czym budzimy się godzinę lub 2 później i widzimy że zaspaliśmy.  Aby ominąć te sytuacje, przed snem włóż swój telefon do kubka i postaw go na drugim końcu pokoju. Rano będziesz zmuszony/a wstać z łóżka by wyłączyć budzik.


2. Czyszczenie klawiatury - Jestem pewna że nie jeden z nas tak na prawdę je i pije przy komputerze, przez co nasza klawiatura zapycha się okruchami. Aby wyczyścić swoją klawiaturę trzeba by wyjąc wszystkie klawisze co zajmuje bardzo dużo czasu, ale nie martwcie się jest jeszcze jeden szybszy sposób. Weź karteczkę samoprzylepną i tą klejącą stronę włóż pomiędzy klawisze i przejedz nią wzdłuż klawiatury, wyjmij i podziwiaj ile brudu znajduję się w twojej klawiaturze.


3. Szukanie biletów -  Tutaj podzielę się z wami pewną sztuczką którą już znam od dawna i powiem wam że jest bardzo, bardzo przydatna. O co chodzi? A więc podczas szukania najtańszych biletów samolotowych pamiętaj by za każdym razem czyścic historie przeglądarki! Dla czego? A dla tego że nie które strony z biletami śledzą twoje wyszukiwania i specjalnie podwyższają się wtedy ceny biletów bo widzą że zależy ci na pewnej dacie. Za każdym razem jak będziemy czyścic historie przed wejściem na ich stronę będziemy jak by nowymi odwiedzającymi i wtedy ceny będą oryginalne.


Znacie te tryki? Jeśli nie to który tryk się wam spodobał najbardziej? Do zobaczenia w następnej notce!

11 komentarzy:

  1. Ten z klawiaturą spodobał mi się najbardziej! W sumie jestem przyzwyczajonego do ciągłego skręcania i rozkręcania komputerów (informatyk) ale dobrze znać takie szybkie sztuczki. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako informatyk preferuję zabawy z czyszczeniem klawiatury. Jak posiadałam jeszcze komputer stacjonarny uwielbiałam raz w miesiącu rozłożyć ją na części i czyścić. Wtedy była taka lśniąca, taka idealna. Niczym nowa! Świetny wpis :* Więcej takich! :)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Znałam wszystkie life hacki oprócz ostatniego :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię wstawać wcześnie XD ale bez przesady haha
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedzialam o tym trzecim! To nie jest w pewnym sensie oszustwem wzgledem kupujacych?

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojecia ale duzo osob o tym nie wie wiec chyba nie?

      Usuń
  6. nie znałam sztuczki z karteczką samoprzylepną i to z kubkiem też jest ciekawe, ale ja zazwyczaj ustawiam budzik na kilka razy i staram się trafić na drzemkę. Ale zazwyczaj i tak budzę się sporo przed wyjściem do pracy więc chyba okej. No an pewno z minimum jednej skorzystam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Heej :3 pozdrów Londyn i siwe wiewiórki ^^ :D
    Mam prośbę, pomożesz dobić do 100 obs? :D mam takie wyzwanie do świąt ^^
    CHCE SIĘ ŻYĆ - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. O trzecim punkcie nie miałam pojęcia! Bardzo przydatna rada :D
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  9. O tych biletach to nie wiedziałam, ale post bardzo mi się podobał, bardzo przydatny :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze z tym telefonem to całkiem niezły sposób haha

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.