wtorek, 15 grudnia 2015

Life Hacks: Christmas

Zauważyłam że spodobał wam się ostatnio post z wersji Life Hacks, no więc dziś przygotowałam kolejne. Tym razem świąteczna wersja. Może komuś ułatwią życie w te święta. Zapraszam do rozwinięcia posta!


1. Zaczynię się teraz pakowanie prezentów, i nie było by nic w tym złego gdyby taśma się nie sklejała i ty nie musiał/a byś cały czas szukać jej początku. Na szczęście mam na to rozwiązanie. Proste, weź grosza i przylep go do końca taśmy za każdym razem jak skończysz ją używać.


2. Nie którzy mają taki problem że mają szafki zawalone starymi papierami ozdobnymi które są na poczęte i niszą się. By uniknąć tego problemu, weź zużyta rolkę papieru przetnij ją wzdłuż i zaczep ją do rolki z papierem ozdobnym, dzięki temu twój papier nie będzie leżał rozwinięty w szafce dzięki czemu nie będzie się niszczył.


3. Nie wiem jak wy, ale ja mam pełno kartek świątecznych które nie były użyte i leża walając się po szafkach. Mam sposób na pozbycie się ich! W tym roku użyje te stare kartki świąteczne jako przywieszkę z imieniem do prezentu. Dzięki temu zaoszczędzę pieniądze plus pozbędę się zbędnych kartek.


Jeśli nie macie jeszcze pomysłów co kupić bliskim na święta to zapraszam na posty w których podałam pare pomysłów:
1. Co kupić pod choinkę cz1: Idealny prezent dla fotografa
2. Co kupić pod choinkę cz2 : Idealny prezent dla rodziców i dziadków
3. Co kupić pod choinkę cz3 : Idealny prezent dla chłopaka/dziewczyny
4. Co kupić pod choinkę cz4 : Idealny prezent dla rodzeństwa

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny swiateczny poradnik!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello from Spain: Christmas is the best time of year. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny post, co do punktu trzeciego już myślałam, że zamierzasz wysłać mi kartkę na święta :p

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysly, a najbardzeij podoba mi sie pomysl z tasma!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się 3 life hack, uwielbiam tego typy posty :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne life hacks! Mi na pewno przyda się ten z taśmą! ;-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeci pomysł z chęcią wykorzystam. Mam stertę świątecznych pocztówek. ;)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne life hacksy! Ale nie rozumiem tego drugiego haha :)

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietny blog, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.