czwartek, 17 grudnia 2015

Jak zrobić bokeh w krztałcie serduszek

W niedziele przygotowałam zdjęcia w których pokazuję jak zrobić bokeh w kształcie serduszek. Ponieważ jest zima i zaraz święta, każdy ma w domu światełka więc stwierdziłam że może jest ktoś tu taki kto chciał by zrobić takie zdjęcia lecz nie wie jak to wykonać. Prosta sprawa dla tego przygotowałam wam instrukcje krok po kroku.


No więc potrzebny jest nam obiektyw, kartka, ołówek oraz nożyczki.


1. Na początek przykładamy obiektyw do kartki i obrysowujemy go.


2. Później dorysowujemy serduszko na środku kółka, a po boku kółka rysujemy 4 'zaczepki', im dłuższe tym lepiej bo będzie łatwiej je wtedy zahaczyć do obiektywu. ( Tak wiem nie umiem rysować, haha. Postarajcie się by te serduszko było dosyć duże ale też nie za duże)


3. No i na koniec wycinamy te kółeczko oraz serduszko z kartki, i przymocowujemy je do obiektywu.


4. Ustawaimy obiektyw i aparat na manualny i robimy zdjęcia:




Mi serduszka słabo wyszły, nie umiałam go wyciąć więc zrobiłam gwiazdki. Podoba wam się ta 'instrukcja'? Pozdrawiam!

12 komentarzy:

  1. Ale super! Na pewno wyprobuje!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Mega fajny pomysł! efekt zdjęć niesamowity ♥

    plytki podlogowe flow

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam bokeh! Zawsze z nim jest masa zabawy :)
    aroundempty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł! Będę musiała wypróbować, zwłaszcza gwiazdki podczas świąt. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post, nigdy czegoś takiego nie robiłam :)
    Z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie:)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! Kochana cóż za umiejętności :) Jestem pełna podziwu.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna instrukcja!
    Obserwuję;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten efekt! Super łatwe a jakie zachwycające ;)

    U mnie świąteczne GIVEAWAY, do wygrania bon o wartości 40$!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog :) Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :) maarzycieelka.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale to nie takie trudne jak myślałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny pomysł, jakoś nigdy nie przyszedł mi do głowy. Na pewno wypróbuję! ;D

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.