niedziela, 6 grudnia 2015

Feel the Christmas Spirit

Lubicie swięta? Ja zawsze lubiłam tą porę roku ponieważ zawsze byłam w Polsce i mogłam spędzić czas z całą rodziną co mi w ciągu roku zawsze brakuje. Być z dala od rodziny sprawia że człowiek zaczyna tęsknić. W tym roku spędzam moje pierwsze święta w Londynie.


A w dzisiejszej notce napisze wam parę 'rad' jak wczuć się w świąteczną atmosferę bo wiem, że pewnie nie jedna osoba jeszcze nie czuje jej.

• Mandarynki,owoc który strasznie kojarzy mi się ze świętami a szczególnie z mikołajkami które mamy dzisiaj.  :D

• Mikołajki, moim zdaniem to jest taka mała rozgrzewka przed większymi prezentami które znajdziemy pod choinka. Pamiętam jak byłam mała to szybko biegłam ze szmatką i czyściłam każdy but żeby mikołaj na pewno włożył mi prezent w buta. (haha)

• Dekoracje świąteczne - Ja całym rokiem mam lampki w pokoju ale teraz dodałam kilka dekoracji które sprawiają ze powoli wyczuwam tą atmosferę. A wczoraj choinkę ubrałam wiem że może jeszcze wcześnie ale nie mogłam się już doczekać!


• Świeczki, i zapachowe i oczywiście te adwentowe.

• Zmieńcie sobie tapetę na telefonie/komputerze - brzmi głupio ale jak patrzycie na ekran to będziecie widzieć że nadchodzą święta! Ja na komputerze mam tapetę z Kendall Jenner z filmiku nagranego dla Love Magazine (TUTAJ)

• Świąteczna muzyka - Ja już od wczoraj na okrągło słucham, i nie tylko klasycznych ale dla tego że uwielbiam dubstep to znalazłam i Dubstepową wersje Last Christmas.



• Świąteczne filmy i tutaj polecam zajrzeć do Jestem-Edyta, która ostatnio podała dużo propozycji co do filmów świątecznych więc polecam zajrzeć! ( Ja wam nic od siebie nie polecę bo jedyny świąteczny film jaki oglądałam to Kevin sam w domu, haha)

• Pomalujcie sobie paznokcie na kolory które kojarzą się wam ze świętami - mi najbardziej czerwony się kojarzy. 

• Zróbcie sobie też świąteczną sesje! Ja właśnie tak zrobiłam, lecz mi nie wyszła, haha.


• I jak widzicie u mnie na blogu wygląd się zmienił, starałam się żeby wyglądało to mniej więcej świątecznie, ale już sama nie wiem. A wy co myślicie? Może macie rady by coś zmienić?

Nie możecie się doczekać świąt?  Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli kochani!

16 komentarzy:

  1. Ja już powoli wczuwam się w świąteczną atmosferę, pomaga mi w tym Tumblr na którym już roi się od świątecznych inspiracji, polecam tam zajrzeć! :-)

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wygląd Twojego bloga bardzo podoba i nic bym nie zmieniała. ;) Świąt nie mogę się doczekać, jednak jeszcze nie udekorowałam pokoju, bo nie chcę za szybko się tym wszystkim znudzić. Może dopiero tak za tydzień zacznę powoli dodawać świąteczne ozdoby.
    Pozdrawiam!
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  3. ja musze sobie pokupowac mandarynki, haha:D


    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak w domu są mandarynki to wiadomo już, że święta!! :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie dzisiaj napisałam u siebie post na temat tego okresu przedświątecznego. Sama osobiście uwielbiam święta, ale nie mogę ich poczuć :/
    xxpadzixx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie mandarynki i świeczki zapachowe :D Choć nie wiem czy świeczki nie przypominają bardziej jesieni i zimy. Paznokcie mam, ale nie świąteczne a po prostu zimowe. Fajna sprawa ze zmianą tapety na telefonie! :) I dzięki za dubstepowy kawałek, zaraz przesłucham :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie czuje jeszcze świąt :D
    \
    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje, mandarynki, cynamon..można długo wymieniać :)
    Dobry pomysł na post! Bardzo mi się podoba.

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały rok czekam na ten magiczny miesiąc!! :)
    mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tobą zupełnie. Od zeszłego roku stosuje większość z tych porad.A nie wiem ile z tej sesji wyszło zdjęć, ale to, które umieściłaś jest super. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też niezmiennie od dzieciństwa najbardziej ze świętami Bożego Narodzenia kojarzą mi się mandarynki i pierniczki :)
    Za dekoracje mam zamiar się zabrać w przyszłym tygodniu, a piosenki też zaczęłam już słuchać :D
    Pozdrawiam gorąco!

    P.S. Obserwuje Twojego cudownego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście też uwielbiam świąteczny nastrój, sezon mandarynkowy rozpoczęłam już miesiąc temu, ponieważ tak jak i Tobie ten zapach kojarzy mi się ze świętami/paczkami od Mikołaja :) Poza tym, trzymam kciuki, żeby Twoje pierwsze święta, które nie spędzisz z rodziną były udane i magiczne :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, to bardzo mile z twojej strony :)

      Usuń
  13. ja choinkę ubieram w wigilię, wówczas czuję, że przyszedł upragniony czas świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bym chciała już święta ! <3 Uwielbiam tą całą atmosferę :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.