piątek, 13 listopada 2015

Sesja : Skates

Witajcie, dzisiaj przychodzę do was z kolejną dawką zdjęć. Sesja obyła się we wtorek z bardzo miłą modelką która pochodzi z Australii. Pomysł na sesja wymyśliła ona, ja zaproponowałam miejsce w którym zrobiłyśmy zdjęcia. Jeszcze przed sesją myślałam że wyjdą zwykłe zdjęcia 'fashion' lecz podczas sesji zauważyłam że modelką jest bardzo wyluzowana i pozuję jak do zdjęć 'wildfox'. Jestem zadowolona z tej sesji, więc zapraszam was do oglądania.


Modelowała: Tonie Bellizi.
Mój FANPAGE • Mój INSTAGRAM




 












A w następnej notce część 2 notki pod tytułem ' Co kupić pod choinkę? '.

25 komentarzy:

  1. Świetna sesja! Modelka w czarnym stroju mnie ujęła! Cudne zdjęcia Ci wyszły, gratuluję! :)

    P.S. Nie mogę Doczekać się kolejnej notki co kupić pod choinkę :))

    Http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia, piękna modelka i talent fotografa :)
    pozdrawiam ciepło :)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykłe zdjęcia, bardzo pomysłowe i co najważniejsze świetnie wykonane. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna sesja! ;) Jestem pod wrażeniem! Mega dopracowałyście szczegóły, wyszło świetnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oryginalne zdjęcia, trzecie od dołu najbardziej mi się podoba :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia <3.
    Poklikasz w linki w ostatnim poście?Z góry dziękuję <3.
    Jeżeli spodobał Ci się nasz blog,zaobserwuj :).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! sesja wyszła niesamowicie! pozdrawiam

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadajesz się na modelke :D Masz super zdjęcia...szczęśiara z cb też chce mieszkać w Londynie...
    3maj się ;D
    http://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie ja na zdjeciach ale widze ze trudno bylo ci to wychaczyc szczegolnie ze jest podane imie modelki xd

      Usuń
  9. Zdjęcia na prawdę świetne :) Bardzo pomysłowe, no i oczywiście piękna modelka ;D
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sesja z pewnością należy do udanych. Piękna modelka!
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowite zdjęcia! *-*
    Pozdrawiamy cieplutko♥
    ♥WIKWERFASHION.BLOGSPOT.COM♥
    Wspólna obserwacja? Daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna sesja ! Strasznie podoba mi się te różowe futerko :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zdjęcia! A modelka jest prześliczna! Ma piękne szczupłe ciało, które świetnie zaprezentowała na zdjęciach :-)

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. naprawde świetne zdjecia i oryginalny pomysl! /K

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne miejsce i ciekawe zdjecia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej!:) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, zdjęcia wyszły cudownie! :)

    Dobranoc!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjęcia! Widać od razu że interesuję Cię fotografia, naprawdę dobra robota :D


    www.nowaksisters.blogspot.com <==KLIK

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.