poniedziałek, 30 listopada 2015

Self Portraits

Jutro już mamy grudzień, a przecież przed chwilą były wakacje i początek jesieni. Wiem że ten miesiąc zleci jeszcze szybciej tym bardziej że będą święta, a jak to się mówi ''święta, święta i po świętach''. Dzisiaj nie przychodzę z niczym specjalnym tylko z moimi portretami. Nawet mi się podobają, tylko jeden mam problem że coś dzieję się z moim photoshopem i jest strasznie mi ciężko cokolwiek w nim zrobić...


Tydzień temu w niedzielę stwierdziłam że dawno nie robiłam sobie zdjęć więc postanowiłam że spróbuje coś stworzyć. Przypomniało mi się, że parę miesięcy temu moja mam kupiła pióra pawia (oczywiście sztuczne), więc użyłam je jako 'rekwizyt'. O to efekty:




Zapraszam do obserwacji mojego fanpage'a • oraz instagrama gdzie dodaje moje prace

Podobają się wam? Na nie których przeróbka może być zła, tylko dla tego że jak pisałam wyżej mam problem z photoshopem i ciężko jest w nim teraz przerabiać zdjęcia.

11 komentarzy:

  1. te kolorowe zdjęcia lepiej wyglądają :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Zdjęcia wyglądają cudnie :) fajny pomysł ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie.
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Lepsze wrażenie robią te w kolorach. Bardzo przyjemny efekt. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z piórem ;>

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudoooooo! *.*
    Najbardziej spodobała mi się druga fotografia od góry, tam gdzie patrzysz na gore <3
    Jak udalo ci się zrobić samej sobie te ujęcia? Takie jakby selfie lustrzanka? :D

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.