czwartek, 26 listopada 2015

Outfit #4

Chce was przeprosić za poprzedni post, miałam pokazać wam jakieś pomysły a wyszło tak na prawdę.... nawet nie wiem jak to nazwać. Niestety przez ostatnie 2 tygodnie jestem bardzo ze stresowana, cały czas coś się dzieje mam bardzo dużo ciężkich decyzji do podjęcia i tak na prawdę to już nie wiem co mam robić. No ale koniec o mnie, przepraszam za poprzedni post to był nie wypał a wiec zapraszam was do nowej notki.


Minął miesiąc od ostatniego posta z outfitem, ja z chęcią bym dodawała dużo takich postów lecz niestety w tym momencie nie stać mnie na zakupy... Jedynie mama była na tyle dobra że postanowiła trochę we mnie zainwestować (haha jejciu jak ja muszę dziwnie brzmieć).  Dobra, nie ważne wracając do tematu to o to mój 'nowy' outfit:



 Spodnie: Topshop • Kurtka: New Look • Koszula: TK Maxx • Botki: Sports Direct

Co do butów to nie mogę się do nich przekonać, nie podoba mi się ich czubek ale że w Londynie ciągle pada a ja ostatnio cały czas latam na interviews to musiałam zmienić baleriny w botki. Niestety nigdzie nie mogłam znaleźć czegoś co mi się podoba... Jestem bardzo wybredna, a tak na prawdę to wole chodzić w sportowych butach niż w botkach.

15 komentarzy:

  1. Dziubek! :* świetny ootd :) co do botek - miałam to samo, wolałam sportowe, bardziej wygodne i wgl. Ale jakoś dostałam od chłopaka nowe jesienne i się w nich zakochałam! ;)

    http://jestem-edyta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. moj ulubiony blog:* brawo kochana oby tak dalej! A niedlugo cos razem wymyslimy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi sie te buty podobaja, przekonasz sie jeszcze!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądnie się prezentujesz, koszula wygląda bardzo ciekawie :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się prezentuje cały outfit, bardzo mi się podoba ta koszula.

    Obserwuje :)
    chocolate-dreamsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna stylóweczka, ramoneska w szczególności :)
    Ja też jestem wybredna, haha. Butki ładne, ale wiadomo - co kto woli :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super outft! :)
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit zwłaszcza, że kocham czerń!
    Buty super naprawdę i też jestem wybredna:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w zimniejsze dni uwielbiam chodzić w botkach, ale letni sezon to powrót do ukochanych sportowych butów :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.