niedziela, 22 listopada 2015

DIY : Cotton Pads Box

Żeby was nie zanudzać postami z pomysłami na prezenty dziś przygotowałam DIY.  Zrób to sam, a co dziś zrobiłam? Zapraszam do rozwinięcia posta by zobaczyć co tym razem przygotowałam.


Co nam jest potrzebne? Skalpel, marker no i pudełko najlepiej po chipsach mogą być po pringles ale widziałam że w lidlu są chipsy robione w takich pudełkach.  Najpierw trzeba zjeść i wyczyścić pudełko z okruchów.



Gdy już mamy przygotowane te rzeczy, bierzemy najpierw marker i na pudełku zaznaczamy kwadrat lub prostokąt do wycięcia. Następnie, bierzemy skalpel (lub nożyczki) i wycinamy ten kwadrat/prostokąt.

 

Teraz pozostaje nam tylko to pomalować i ozdobić, ja użyłam do tego białej farby,  i tasiemki. Ponieważ krzywo wycięłam tą dziurę to musiałam ją czymś zakryć więc użyłam tasiemki by tego nie było za bardzo widać.


 A o to mój efekt końcowy, i jak?


Wiem że na razie te pudełko wygląda na bardzo puste, ale moim priorytetem było zakrycie tej krzywo wyciętej dziury. Może jak wpadnie mi jakiś pomysł to to lepiej ozdobie. A teraz do czego służy mi te pudełko? Pudełko służy mi do wacików, ponieważ nie lubię jak są w tej foli stwierdziłam że zrobię sobie pudełko z którego będzie mi łatwiej je wyjmować.

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia. 

15 komentarzy:

  1. Wow, pojemnik na waciki z pudełka po chipsach, to ostatnie o czym bym pomyślała. Pomysłowo, a ja lubię kreatywność. Oby tak dalej!
    pozdrawiam i zapraszam
    shinyygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł. Folia z wacikami zawsze kiepsko się prezentuje, a tutaj tak ładnie i schludnie. :)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pudeleczko :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bradzo fajny pomysł, jak kupie Prinkelsy to na pewno zrobie :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywny pomysł, ja również nie lubię trzymać wacików w tej foli, bo zawsze mi się z niej wysypują.

    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na pudełko na waciki kosmetyczne, wyszło Ci naprawdę fajnie ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł! Waciki kosmetyczne zawsze mi się walają i nie prezentują się za ładnie w woreczku a take pudełko to super rozwiązanie ;D


    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietnie ci to wyszło :D Skąd ty bierzesz tyle pomysłów? :o W domu chyba eż taki zrobie :)
    http://www.mylifeformylife93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hah w życiu bym na to nie wpadła! Wygląda bardzo efektownie :)

    NOWY POST! Zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny pomysł, wygląda naprawdę świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny efekt,ładnie to wyszło,ja nie mam w domu skalpela więc spróbuję nożyczkami :)
    colorss-of-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie super! W ogóle nie zwróciłam uwagi na tytuł tylko tak czytałam i czytałam i oglądałam zdjęcia i nagle ten śliczny efekt końcowy. Podoba mi się! :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Serio jest to jedne z najgenialniejszych DIY jakie widziałam…i pięknie wygląda to z tą wstążka Diora tak…classy…pięknie !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.