niedziela, 8 listopada 2015

DIY: Chair

Nowy post, i nowy typ, czyli DIY którego jeszcze nigdy nie było u mnie na blogu. W tym DIY pokaże wam jak przerabiam swoje stare krzesło na 'nowe'. Więcej się nie będę rozpisywać więc zapraszam was do przeczytania notki. Z góry przepraszam za jakość zdjęć, robiłam je w różne dni o rożnych porach więc nie na każdych zdjęciach światło było dobre. Następnym razem postaram się wszystko zrobić w jeden dzień.



Dużo do tego DIY nie jest potrzebne. Co będzie nam potrzebne to materiał, nożyczki no i stare krzesło które chcemy przerobić. Ja materiał kupowałam w IKEA, przed zakupem materiału dobrze jest najpierw zmierzyć krzesło. Ja kupiłam ponad metr materiału i jeszcze sporo mi zostało.



No więc na początek musimy wymierzyć ile materiału jest potrzebne do tego krzesła, więc biorąc miarkę mierzycie najpierw krzesło a później zaznaczacie na materiale ile musicie go wyciąć. Lub inna opcja, czyli opcja dla bardziej leniwych osób takich jak ja (hahaha),bierzecie materiał przykładacie do krzesła i odcinacie wtedy tyle ile widzicie jest potrzebne jak na zdjęciu poniżej. Jak House w jednym z odcinków powiedział 'work smart, not hard'.


Później główkowałam jak to zrobić bo najpierw myślałam o przyszyciu tego do krzesła, ale że jestem słaba w szyciu to poszłam do mamy która podsunęła mi inny pomysł. Moje krzesło ma po boku plastik który utrzymuję tą gąbkę, więc zamiast szycia za pomocą nożyczek wzięłam i wcisnęłam ten materiał pomiędzy gąbką a plastikiem :


No i to na tyle, wcale nie było to takie trudne a teraz moje krzesło pasuje mi do pokoju, nie kosztowało mnie to dużo bo jedynie musiałam wydać pieniądze na kawałek materiału którego jeszcze mi trochę zostało. A wam się spodobał ten pomysł?


13 komentarzy:

  1. Oryginalny pomysł na DIY ! Odrazu krzesło fajniej wyglada :')

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O wiele lepiej wygląda krzesło, fajny DIY!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się nasz blog spodoba-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy:) )
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdy miałam jeszcze taki fotel w pokoju (również niebieski) to zmieniałam jego wygląd za pomocą różnych materiałów. Teraz mam klasyczny skórzany i już nie mogę tak poszaleć. ;)
    Pozdrawiam!
    http://geekbsf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne DIY *,*
    Zapraszam :) Organizuję rozdanie, a do wygrania jest świetna książka :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam takie sam fotel tlyko jeszcze z podłokietnikami i też planuję zmienić w ten sposób jego design ;)

    www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Love it! Looks so chic

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/11/pink-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow super pomysł :) Sama chętnie coś wykombinuje z moim krzesłem :)
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe diy,spróbuję takie zrobić,bo niedługo będę z rodzicami w ikei,to zaopatrze się w jakiś materiał :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł, od razu fotel wygląda o wiele lepiej :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje za wszystkie komentarze :)
♥ Nie bawię się w obserwacje za obserwacje jeśli podoba ci się mój blog to zaobserwuj :)
♥ Weryfikacja obrazkowa wyłączona
♥ Każdy może komentować - nawet jeśli nie posiadasz bloga.